Waar ga je dat ei ophangen? En gewoon 1tje? Nog nooit zoiets gezien!
Die muts is een babymuts. nmsvpe
Oehhh dit lijkt me wel wat. Waar heb je deze vandaan?
Modeliefjemaakt.
Je kunt uit veel stofjes kiezen!
Not today skincancer die laatste is echt mijn holy grail onder de SPFâs, maar Biodermal is vaak in de aanbieding (nu ook) en hoor ik veel goeds over dus wil die ook eens proberen. Zou wel veel geld schelen want Vision doet bijna nooit mee met 1+1 bij Kruidvat
En al binnen! Zo chill en snel. PostNL had er zin in
Jurk waar ik in verzuip, love it!
Jasje
2e van links
Lekker knallen
Helaas de afgelopen maanden wat kilos erbij dus vandaag even gaan winkelen voor wat nieuwe kleding waarin ik me weer lekker voel.
@Clancy @Echo speciaal voor jullie een koelkastfilmpje! (sorry voor de rommel ik ben de kasten opnieuw aan het indelen)
Vision is echt zo fijn inderdaad, maar inderdaad: vrijwel nooit in de aanbieding
Heb het typenummer even opgezocht. Het is de LG GMX945MC9F.
Ja je hebt echt veel ruimte! Zag trouwens dat hij nu is afgeprijsd bij Expert.
Wat vind je zo goed aan die van Vision? Ik ben nog altijd op zoek naar een fijne zonnecrème die niet prikt in de ogen, met een SPF van minimum 30 en die snel intrekt. Ik heb eens op hun website gekeken en ze zijn proefdiervrij, wat ook al een dikke plus is.
Waar is het jurkje van?
Love it!!
Ik zou de hele dag op dat raampje kloppen denk ik haha.
Het is zo ongeveer mijn dagbesteding geworden . Volgende week worden de leidingen in de keuken verlegd en dan kan ik ook de ijsblokjesmaker gebruiken. Ik sluit niet uit dat ik dan permanent mijn intrek neem in de keuken.
Ik zocht al een tijdje een iets langere short die ik ook naar kantoor zou aankunnen op warme dagen, van samsoe samsoe
En een lekker roze doorzichtig niemendalletje, van coco de mer
Oh wat goed! Bedankt voor de tip! @Foucher let je ook op haha
@Kahlo hij trekt snel in, laat geen witte waas achter, laat geen vettig laagje achter, zorgt niet voor puistjes. Eigenlijk is het gewoon een soort heel hydraterende dikke crème, voelt bijna niet eens als zonnebrand. Ik smeer hem ook altijd op mijn oogleden en rondom mijn ogen en heb nog nooit last gehad van irritatie. Echt een superieur product, heb nog geen enkele andere gevonden die tipt aan deze
Ik vond die bh zo mooi dat ik het merk googlede om meer te zien /te shoppen en turns out dat coco de mer ook een vrucht is die eruit ziet als een set billen