Show je laatste aankopen #7

afbeelding

Haarklemmen

9 likes

Waar ga je dat ei ophangen? En gewoon 1tje? Nog nooit zoiets gezien!

2 likes

Ja, ik heb er eentje besteld. Ik denk dat ik hem ga ophangen in de keuken. Ik wil het keukentrapje ook nog geel verven, dat past er denk ik leuk bij. En anders tussen de andere prints in de woonkamer. Ik moet het nog even zien.

2 likes

afbeelding afbeelding afbeelding

Die muts is een babymuts. nmsvpe

20 likes

Oehhh dit lijkt me wel wat. Waar heb je deze vandaan?

1 like

Modeliefjemaakt.
Je kunt uit veel stofjes kiezen!

2 likes

afbeelding

image

Not today skincancer :sunglasses: die laatste is echt mijn holy grail onder de SPF’s, maar Biodermal is vaak in de aanbieding (nu ook) en hoor ik veel goeds over dus wil die ook eens proberen. Zou wel veel geld schelen want Vision doet bijna nooit mee met 1+1 bij Kruidvat :sob:

24 likes

En al binnen! Zo chill en snel. PostNL had er zin in :smiley:

Jurk waar ik in verzuip, love it!
6771047636_1_1_1

Jasje
1224049400_2_1_1

Falcon_Schoenen_Wit_B28128_01_standard

694267819c5b4bd4bd17574451b2136d

14 likes

2e van links
Screenshot_20210424-151436_Chrome
Screenshot_20210424-151223_Chrome
Lekker knallen :boxing_glove:

16 likes

Helaas de afgelopen maanden wat kilos erbij dus vandaag even gaan winkelen voor wat nieuwe kleding waarin ik me weer lekker voel.

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

18 likes

@Clancy @Echo speciaal voor jullie een koelkastfilmpje! (sorry voor de rommel ik ben de kasten opnieuw aan het indelen)

42 likes

Vision is echt zo fijn inderdaad, maar inderdaad: vrijwel nooit in de aanbieding :rage:

Heb het typenummer even opgezocht. Het is de LG GMX945MC9F.

4 likes

Ja je hebt echt veel ruimte! Zag trouwens dat hij nu is afgeprijsd bij Expert.

3 likes

Wat vind je zo goed aan die van Vision? Ik ben nog altijd op zoek naar een fijne zonnecrème die niet prikt in de ogen, met een SPF van minimum 30 en die snel intrekt. Ik heb eens op hun website gekeken en ze zijn proefdiervrij, wat ook al een dikke plus is.

3 likes

Waar is het jurkje van? :relieved:

4 likes

Love it!!
Ik zou de hele dag op dat raampje kloppen denk ik haha.

1 like

Het is zo ongeveer mijn dagbesteding geworden :joy:. Volgende week worden de leidingen in de keuken verlegd en dan kan ik ook de ijsblokjesmaker gebruiken. Ik sluit niet uit dat ik dan permanent mijn intrek neem in de keuken.

5 likes

Ik zocht al een tijdje een iets langere short die ik ook naar kantoor zou aankunnen op warme dagen, van samsoe samsoe

image

En een lekker roze doorzichtig niemendalletje, van coco de mer
image

31 likes