Show je laatste aankopen #7

Oh wat goed! Bedankt voor de tip! @Foucher let je ook op haha :smiley:

@Kahlo hij trekt snel in, laat geen witte waas achter, laat geen vettig laagje achter, zorgt niet voor puistjes. Eigenlijk is het gewoon een soort heel hydraterende dikke crème, voelt bijna niet eens als zonnebrand. Ik smeer hem ook altijd op mijn oogleden en rondom mijn ogen en heb nog nooit last gehad van irritatie. Echt een superieur product, heb nog geen enkele andere gevonden die tipt aan deze :clap:t2:

8 likes

Ik vond die bh zo mooi dat ik het merk googlede om meer te zien /te shoppen en turns out dat coco de mer ook een vrucht is die eruit ziet als een set billen :thumbsup:

8 likes

Mijn holy grail gezichtszonnebrand is deze van AH;
afbeelding

Voor die drie euro best het proberen waard. Gebruik hem april tot oktober ongeveer als dagcreme

13 likes

Hahah sounds accurate.

Ik kende het niet maar zijn echt hele mooie bh’s! Wel duur, maar deze was in de sale + 20% extra nu met kortingscode

1 like

Ik gebruik ook al jaren Vision, ben daar heel tevreden over.

1 like

Ik zag dat het nu 1+1 is bij Etos. Wil deze ook graag eens proberen. Ik gebruik nu avene maar heb nog steeds plekken met zonneallergie.

4 likes

ik zie hem ook nu bij de kruidvat 1+1 (en dus ook Etos), dus inslaan! (tenzij je bedoelde minder vaak, want biodermal is idd heel vaak 1+1)

image

image

image

image

image

image

Ik ben uit mijn enige blauwe jeans gescheurd dus ben op zoek naar een nieuwe. Als hier OOK geen goeie kandidaat tussen zit ga ik in een hoekje huilen. Zonder broek aan.

17 likes

Van de mango!

4 likes

afbeelding afbeelding afbeelding
afbeelding

10 likes

1-(8-of-13)

beach+cards1
2 sets, ook eentje voor m’n zusje als verrassing

Gemaakt door Egle Zvirblyte (@egle_zvirblyte op instagram)

image
Jysk

11 likes

afbeelding

Trui (rug)

afbeelding

Allebei van Mango

24 likes

78a7d4ce78ca92f1fa5b938bb0fd7a2b

Doet me denken aan die Duivel uit Powerpuff girls!

8 likes

Voor de mensen die de Lego bloemen willen, komende week in de aanbieding bij de Kruidvat!
afbeelding

28 likes

Ik heb de fysieke folder en daar staat die niet in, meestal gaat het vanaf dinsdag in toch?

Ik zag hem staan in de folder die ik via de mail heb gekregen. Maar ik zie ook nog geen link, dus zou vandaag en morgen de site alvast in de gaten houden! Want online aanbiedingen komen vaak eerder dan dinsdag al online :blush:

1 like

Thanks! Hij staat nu nog niet online, maar check het morgen gelijk even.

3 likes

Afgelopen zondag lag al dat Patty spul er ook al, ondanks dat de actie pas de dinsdag daarop inging.

1 like

20210425_133456

Lekker fred ovenwant

27 likes

afbeelding

Edit:

Ook deze twee nog

afbeelding afbeelding

12 likes