Mijn holy grail gezichtszonnebrand is deze van AH;
Voor die drie euro best het proberen waard. Gebruik hem april tot oktober ongeveer als dagcreme
Mijn holy grail gezichtszonnebrand is deze van AH;
Voor die drie euro best het proberen waard. Gebruik hem april tot oktober ongeveer als dagcreme
Hahah sounds accurate.
Ik kende het niet maar zijn echt hele mooie bh’s! Wel duur, maar deze was in de sale + 20% extra nu met kortingscode
Ik gebruik ook al jaren Vision, ben daar heel tevreden over.
Ik zag dat het nu 1+1 is bij Etos. Wil deze ook graag eens proberen. Ik gebruik nu avene maar heb nog steeds plekken met zonneallergie.
ik zie hem ook nu bij de kruidvat 1+1 (en dus ook Etos), dus inslaan! (tenzij je bedoelde minder vaak, want biodermal is idd heel vaak 1+1)
Ik ben uit mijn enige blauwe jeans gescheurd dus ben op zoek naar een nieuwe. Als hier OOK geen goeie kandidaat tussen zit ga ik in een hoekje huilen. Zonder broek aan.
Van de mango!
Doet me denken aan die Duivel uit Powerpuff girls!
Voor de mensen die de Lego bloemen willen, komende week in de aanbieding bij de Kruidvat!
Ik heb de fysieke folder en daar staat die niet in, meestal gaat het vanaf dinsdag in toch?
Ik zag hem staan in de folder die ik via de mail heb gekregen. Maar ik zie ook nog geen link, dus zou vandaag en morgen de site alvast in de gaten houden! Want online aanbiedingen komen vaak eerder dan dinsdag al online
Thanks! Hij staat nu nog niet online, maar check het morgen gelijk even.
Afgelopen zondag lag al dat Patty spul er ook al, ondanks dat de actie pas de dinsdag daarop inging.
Lekker fred ovenwant
Edit:
Ook deze twee nog
GODVERDOMME EN NU IS ER 20% EXTRA KORTING
FUCK YOU JANELLE
Ja echt een naaistreek. Ik had dat bij de Bijenkorf een dag later. Zegt ze; moet je het maar terugsturen en hopen dat het weer online komt met die extra kosten. Ja goed voor het milieu enzo meid.
Bijna al die broeken waren ook laatste stuks dus voor die max. 15 euro die ik ermee uitspaar wil ik het risico niet nemen.
En ik heb nog wel voor CO2-compensatie betaald.
Goed ik ga nu maar naar shirtjes kijken dan hè.