Show je laatste aankopen #7

Handig al die deskundigheid in huis. Dat wordt er hier een op het verlanglijstje zetten. :heart_eyes:

4 likes

Welke heb jij gekocht? En gaat hij al lang mee haha. Ze zien er zo tof uit haha.

2 likes

fila

even & odd
Ontdekte gisteren tijdens het sporten een (gênant groot) gat in het kruis van mijn enige sportlegging :sweat_smile: , dus maar even een paar nieuwe besteld bij zalando (wel de Duitse, dus met Duitse links)

7 likes

Nav iemand die hier op zaterdag oid zei dat uniqlo fijne thermo dingen hebben gelijk besteld en vandaag binnen. En :eek: wat is het chill spul. Ik droeg een dikke trui maar dat witte ultra warme shirt is gewoon? Net zo warm? Ik ben echt shook. Ga ik er toch nog warmpjes bij zitten deze winter ondanks dat ik m’n dubbele energie rekening niet kan betalen 🥲

25 likes

in de aanbieding bij Bol. Samen met wederom de koffie cups van Starbucks de kerst koffie die ze vorig jaar ook hadden. Geen idee of het wat is maar ik zag dat het internet wel enthousiast was.

Ik kwam voor oog make up remover spul, gevonden. niet zo interessant. Wel dit lakje ook gelijk meegenomen.

Nu heb ik in ieder geval een mini basis om weer eens te beginnen met make-up.

Hema (was ik maandag) en Etos (vanochtend) gewoon in de winkel

5 likes

Ah tof! Ik heb inderdaad ook nav hier besteld. Maar heb het nog niet gedragen. Ik vond bij de jurkjes wel de maten vrij ruim uitvallen. Hoe is dat bij die witte top? Overweeg namelijk wel om die ook nog te bestellen, voor ergens onder dus vind het dan wel fijn als die goed aansluit

Ik denk dat ik alles wel een maat kleiner had kunnen kopen als ik het echt strak gewild had, met maat s zit het allemaal wel goed maar wel een beetje losjes om mn lichaam. Ik heb brede schouders en dikke/gespierde armen, dus ik vind het wel fijn om het niet superstrak te hebben. Heb er ook een hekel aan als iets strak om mijn nek zit :grimacing: Normaliter heb ik ook overal S voor, dus ik ben het er wel mee eens dat maten ruim uitvallen. Toevallig had ik nog een tshirt met maat xs gekocht (enige maat die er nog was) en die past ook gewoon als een ruime S haha.

1 like

Deze post is onbedoeld nostalgisch :pleading_face:

24 likes

Matte bronzer/contourstick in de kleur baked van milk.

7 likes

Beide van House of thol

Studio Harm en Elke
Gekocht op de Dutch Design Week, en nu heb ik een hele verlanglijst

22 likes

Maar eens geprofiteerd van de 3 halen, 2 betalen actie. :ok_hand:

6 likes

mv_museumkaart-versie1-1_preview

X2

33 likes

Jack Wolfskin parka bij Bever (in de aanbieding):

10 likes

Aah heerlijk ouderwetse shoplog :heart: heb je al ervaring met de cc cream van it cosmetics?

2 likes

Lekkere basic Chelsea boots die iedereen heeft haha

23 likes

Eindelijk veterboots die lekker zitten

5 likes

Waar zijn deze van dan? Ben ook opzoek naar lichtbeige laarsjes maar kon nooit een paar vinden dat helemaal naar mijn smaak is. Maar deze vind ik wel heel mooi.

Van Haren! Ze zijn 40 eu maar met inschrijven voor de nieuwsbrief krijg je 10% korting

2 likes

Even 250 euro shoptegoed verbrassen (heb nog een tientje over). Het eerste shirt is van esprit

12 likes

16 likes