Show je laatste aankopen #7

Ze vallen bij mij precies op maat! (ik draag maat 40)

3 likes

Adventkalender van KATM met labeltjes om in zelfgemaakte kleding etc te naaien. Druk in mijn eigen sweatshop beetje verhogen om meer te creëren (voor mijzelf) :wink:

Met dit soort labeltjes:

33 likes

Jassen zijn beide van Yas. Zie bijna geen verschil maar de onderste is €35 goedkoper. Hopelijk vind ik die leuker.

En toch maar gezwicht voor een Susan Bijl tas. Want ben je een echte Rotterdammer als je geen Susan Bijl tas hebt :joy:

15 likes

Sloffen voor thuis en zachte slippers beiden van VanHaren.

14 likes

Vinted

Cadeau voor vriend, Asos

Cadeau voor vriend

Necronomicon, H. P. Lovecraft | 9780575081567 | Boeken | bol.com.

Guts&Gusto (fysieke winkel)

Marktplaats

14 likes

Wat een mooie jas!

3 likes

Broekje en panty van Snag Tights.
Wat is die matentabel van hun trouwens enorm onduidelijk. Plaats gewoon centimeters…

8 likes

Ik moet op mijn werk weer een mondkapje op 🥲 Daar gaat mijn mooie huid

13 likes

Wow die jas! :heart_eyes:

Parijs shoplogggg

Frankie shop

Merci

Pharmacie

Muji

43 likes

Jurk via ASOS, voor een kerstfeestje.
Tas van Mads Nørgaard :purple_heart:

15 likes

Shabbies enkellaarsjes in cognac.

26 likes

download (1)

Tickets voor Bastille :partying_face:

25 likes

Hee ik ook haha

14 likes

Hahah tot vijf april dan maar.

Waar :heart_eyes:

1 like

Heb je die Uriage cleansing oil al geprobeerd? Net amandelolie op je bakkes haha zo dik en moeilijk te verwijderen.

2 likes

Haha oh nee, echt? 🥲 Ik heb de cleanser nog niet geprobeerd, maar heb even een tijdelijke nodig, omdat m’n oil cleanser uit Korea er een maand overdoet voordat het aankomt.

1 like

Net toen ik zei dat ik nog een fout giletje nodig had werd mn bod geaccepteerd! Heujj

19 likes

Laatste laarzen zijn perfect, die ga ik houden. chunky maar toch klassiek genoeg om een rok of jurk te dragen.

@Sia Ik heb geen foto’s genomen maar de eerste laarzen waren aan de schacht veel te breed, de tweede zijn ook breed maar daar kan ik nog mee leven. De eerste laarzen maken ook lawaai als ik loop en voelen minder goed aan.
De broek van de co-ord is te kort, ik hou alleen de bloes.

5 likes