Puppycurus alvast gereserveerd want er is een enorme wachtlijst. Nieuwe schoenen van Floris van Bommel. Slaapsetje van Intimissimi.
Puppycurus alvast gereserveerd want er is een enorme wachtlijst. Nieuwe schoenen van Floris van Bommel. Slaapsetje van Intimissimi.
Ah ik heb mijn eigen maat besteld hahah. De rest was sowieso uitverkocht. Kan alle kanten opgaan
Heb vrij grote borsten dus als je fijner gebouwd bent kan dat vast wel hoor! Zit bij iedereen anders natuurlijk
Wat de kleur betreft kwam t overeen met het plaatje
Jaa leuk! Ik heb hem ook al cadeau gedaan aan een vriendin die erg into duurzaamheid is en die vond hem ook heel leuk
wooooow dit is next level!! awesome
Wauuuuw dat ruitje is tof! Waar koop je zoiets? En hoe hang jij dat op?
Duel is zo leuk! Ik heb het helemaal plat gespeeld de afgelopen weken.
Ja hè, ik vond het ook zo mooi! Ik heb het gekocht op etsy ( Glas in lood geometrisch Glas-in-loodpaneel | Etsy).
Ik heb dit soort deuren naar mijn balkon (niet mijn foto) en wil hem dan in dat raam boven ophangen.
Oh wat een leuk idee. Ik ga later uitgebreid kijken of er iets voor mij bij zit. Ik heb net al even snel gekeken en kwam toen deze tegen:
Ik ben heel benieuwd wat dit is! Iets om van dichtbij mee te lezen/tekenen?
Edit: ik zie nu je reactie over klemmen en patronen. Gebruik je het voor borduren?
Cool! Wist niet dat dit bestond😄
Veel te duur maar heb mezelf m’n eerste Gymshark set (Vital Seamless 2.0) gegund, nu al zin om hierin door de sportschool te paraderen
Oh dat kookboek gaat op m’n lijstje! Ik heb A modern way to cook van haar, gevonden in de kringloop, ook echt een fijn kookboek.
Ik had een paar dingen bij H&M besteld en dit houd ik Echt heel blij met een korte jeans die lekker zit en waar mijn billen niet onderuit komen!! Ik houd de blouse sowieso maar twijfel of ik het broekje in dezelfde print ook houd… ik vind het bij elkaar toch net een beetje te veel van het goede en heb al meerdere korte broeken met print dus wellicht dat ik alleen de blouse houd! Bikini zit echt mooi, ook heel blij mee.
Ik hou van matchende sets, vind het totaal niet druk.