Show je laatste aankopen #7

Heb vrij grote borsten dus als je fijner gebouwd bent kan dat vast wel hoor! Zit bij iedereen anders natuurlijk

Wat de kleur betreft kwam t overeen met het plaatje

1 like

Voor mijn vriend zijn eerste vaderdag. Ik ben jaloers ik wil ook twinnen. :sob:

49 likes

Jaa leuk! Ik heb hem ook al cadeau gedaan aan een vriendin die erg into duurzaamheid is en die vond hem ook heel leuk

Kom maar door met het mooie weer :sunny: :sunny: :sunny:


(Costes)

18 likes

Ben een blije Gerda.

22 likes

Deze vintage jurk :star_struck::star_struck:

Vakantiegeld was binnen :star_struck:

Nu hopen dat ie past.

24 likes

wooooow dit is next level!! awesome

1 like

Wauuuuw dat ruitje is tof! Waar koop je zoiets? En hoe hang jij dat op?

Duel is zo leuk! Ik heb het helemaal plat gespeeld de afgelopen weken.

1 like

Je kunt hier gewoon alle ringen of ramen in klemmen! Ik heb ook een dingetje erbij waar ik m’n patroon in kan stoppen. Zo benieuwd.

1 like

Ja hè, ik vond het ook zo mooi! Ik heb het gekocht op etsy ( Glas in lood geometrisch Glas-in-loodpaneel | Etsy).
Ik heb dit soort deuren naar mijn balkon (niet mijn foto) en wil hem dan in dat raam boven ophangen.

3 likes




Zo blij dat ik eindelijk weer wat meer verdien en deze maand ook vakantiegeld erbij. Ook een mooi bedrag op mijn spaarrekening kunnen zetten

23 likes

Oh wat een leuk idee. Ik ga later uitgebreid kijken of er iets voor mij bij zit. Ik heb net al even snel gekeken en kwam toen deze tegen:

https://www.etsy.com/listing/989180113/stained-glass-ufo-window-panel-stained?ref=shop_home_recs_4&crt=1

:joy::joy:

6 likes

Ik ben heel benieuwd wat dit is! Iets om van dichtbij mee te lezen/tekenen?

Edit: ik zie nu je reactie over klemmen en patronen. Gebruik je het voor borduren?

1 like

Het is een borduurstandaard inderdaad.

1 like

Cool! Wist niet dat dit bestond😄

1 like

Veel te duur maar heb mezelf m’n eerste Gymshark set (Vital Seamless 2.0) gegund, nu al zin om hierin door de sportschool te paraderen

25 likes

Oh dat kookboek gaat op m’n lijstje! Ik heb A modern way to cook van haar, gevonden in de kringloop, ook echt een fijn kookboek.

Ik had een paar dingen bij H&M besteld en dit houd ik :slight_smile: Echt heel blij met een korte jeans die lekker zit en waar mijn billen niet onderuit komen!! Ik houd de blouse sowieso maar twijfel of ik het broekje in dezelfde print ook houd… ik vind het bij elkaar toch net een beetje te veel van het goede en heb al meerdere korte broeken met print dus wellicht dat ik alleen de blouse houd! Bikini zit echt mooi, ook heel blij mee.

11 likes

Ik hou van matchende sets, vind het totaal niet druk.

10 likes