Show je laatste aankopen #7

Deze kast voor in de keuken

17 likes

Tragische dag. Allemaal positie dingen. Behalve die zebra legging.

18 likes

Wil je laten weten hoe die roze en zwarte jurkjes zijn? Ziet er chill uit!

1 like


4x deze stoel

39 likes

Nog meer cadeautjes geshopt:


Inosuke portemonneetje

2075625183-1292196947
Shinobu tas


Evangelion muismat

14 likes

@Blush ik heb die roze toevallig gisteren binnen gekregen en hij is vrij groot. Stof was wel mooi maar hij scheen ook door bij mij. Wel prima voor over een bikini enzo!

1 like

Ekt Hema

(De hydrofiele washandjes gebruik ik voor schoonmaken van mijn bril, ben ze weer eens kwijt. was de beste tip ooit die ik kreeg bij Ace and Tate)

12 likes


Gisteravond besteld op boozyshop, nu al bezorgd. De e21 was eindelijk weer eens op voorraad, dus meteen 2 besteld. De paarse kwasten zijn de set die ze met trendmood samengesteld hebben. De b12 kreeg ik er gratis bij, dus dat is altijd leuk.

14 likes

Grappig hoe dat per lichaam verschilt. Hier zat de bikini echt niet mooi bij mijn borsten. Kreeg er zo vet randje van :rofl:

@Clancy en de bril verder dan gewoon schoonmaken met water? Ik ben echt een ramp in het schoonhouden van een bril.


De award voor foutste broek gaat denk ik naar mij, maar ik vind deze irl wel erg leuk met een zwarte mouwloze coltrui en sneakers. :leopard: :tiger2: :zebra: :tiger:

47 likes

Haha ik had niet gekeken naar wie dit schreef en ik hoopte dat jij het was :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja! Warm water onder de kraan doe ik altijd en dan daarna wrijven met de hydrodoeken
ben er zelf ook een ramp in, vooral omdat ik het na een paar uur alweer vies heb of het regent opeens.

3 likes

M’n broer heeft een apparaatje waar je de bril in kunt doen en dan water erbij en met trillingen oid wordt die dan gepoetst. Werkt wel, kostte kennelijk een paar tientjes ergens? Weet alleen niet waar hij het heeft gekocht :upside_down_face:

2 likes

wow dat is wel next leven bril poetsen.

2 likes

Ik vind nog altijd dat een versgewassen theedoek het beste poetst

1 like

Da’s een ultrasone reiniger! @Clancy
Ook handig voor zilveren of gouden juwelen trouwens.

2 likes

Good to know!!! Dan moet ik ‘m misschien ook maar eens aanschaffen voor de kettingen die ik 24/7 draag en ongetwijfeld vol zitten met mijn huidsmeer :rofl:


Mega goede zitplekken! Nu nog een jaar wachten haha

22 likes

afbeelding

11 likes

Koop dit fantastische badpak (oke wel zwart/wit)

18 likes