Show je laatste aankopen #7

il_794xN.2300141421_4efs il_794xN.2995090804_6y3m
Alle twee van Etsy

16 likes

Ik zing nu spontaan: ā€œmoo, moo, moo, bitch iā€™m a cow, bitch iā€™m a cow. Iā€™m not a cat, I donā€™t say meowā€

3 likes

Haha ja dat is mijn favo line waar ik iedereen mee dood gooi :joy:

3 likes

image

Overnachting + voordeel pakket bij Stayokay Dordrecht. Lekker in de Biesbosch. Zin in! Als het mooi weer is willen we daar ook gaan kanoƫn.

31 likes

Thanks! De verkoopster heeft meteen ook mijn reservering weggehaald haha misschien heb ik te maken met een nogal atechnisch persoon? Ik hoop dat ze antwoordt want ik wil die broek :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vervolg mijn reis naar een leven in enkel comfortabele kleren met Sloggi bhā€™s zonder beugel

afbeelding afbeelding

22 likes

@Dommel

Sorry voor mijn late reactie maar mā€™n pakketje kwam op een ander tijdstip dan afgesproken en heeft het heel weekend bij een pakketpunt gelegen. Maar goed ik heb ze binnen, ze zijn steviger dan ik had verwacht. Er zit een best wel een dikke uitneembare zool in. Ik heb ze net even een halfuurtje aan gehad in huis, en ik vind dat ze comfortabel lopen. Als je brede voeten of een hoge wreef hebt, denk ik dat ze minder geschikt zijn. afbeelding

6 likes

Ik heb ook besteld dankzij en jou en ze zijn al binnen! Hoe zitten ze bij jou? Vind ze echt leuk en lekker zitten maar ze zijn bij de borsten iets te groot voor me. Ga ze ruilen voor een kleinere maat.
Denk dat de Hema jurken heel geschikt zijn als je normaal te weinig stof hebt bij de borsten! Wou ik nog even tippen aan de anderen hier.

3 likes

O wat leuk! Jaa die lange zijn wat ruim boven, maar ik ga ze daar vast zetten denk ik. Hoef ik niet bang te zijn voor het flashen van mā€™n boobies. Veel plezier ermee!

2 likes


loavies: rokje


Fila furore 2 F


Timberland Kinsley

Alles aan 50% en 70% korting, helemaal blij mee :money_with_wings:

15 likes

Misschien een tmi vraag; maar heb jij kleine borsten of wat grotere? Deze lijken mij echt super chill zitten, maar vrees dat het met een E cup niet ondersteunend genoeg is

1 like

Oh jaā€¦ zo vaak zie ik mooie bralettesā€¦ maar ook ik heb er nog geen gevonden die voldoet met met mijn e/f cup.

2 likes

Waar is dat zwarte jurkje van?

Eh medium borsten. Ik zou ook inderdaad niet weten of dit voor cup E een succes isā€¦ je kunt eens naar hun maattabel kijken.

1 like

Zalando Even&Odd, en nog eens 20% bovenop de soldenprijs. Was ongeveer 40 euro en nu 16 oid

1 like

Ik heb een fijne van de Hunkemƶller die met een E cup goed zit. Wilde je hem toch even tippen!

2 likes

Linkje?

1 like

Screenshot_20210427_162941_com.android.chrome_edit_58486190892637

Design bloempot :heart:

20 likes

61ORy7EAulL.AC_SL1000
294160

6 likes

IMG_20210427_181348967
Plant

57 likes