Show je laatste aankopen #7

GODVERDOMME EN NU IS ER 20% EXTRA KORTING

image

FUCK YOU JANELLE

53 likes

Ja echt een naaistreek. Ik had dat bij de Bijenkorf een dag later. Zegt ze; moet je het maar terugsturen en hopen dat het weer online komt met die extra kosten. Ja goed voor het milieu enzo meid.

3 likes

Bijna al die broeken waren ook laatste stuks dus voor die max. 15 euro die ik ermee uitspaar wil ik het risico niet nemen.

En ik heb nog wel voor CO2-compensatie betaald. :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

Goed ik ga nu maar naar shirtjes kijken dan hĂš.

Wat een rare conclusie. Vragen staat vrij toch. Of dat te compenseren valt. En zo niet prima. Maar breng mensen niet op dit soort onnodige ideeën.

3 likes

Wat degelijke jurken van de Hema, 2e halve prijs:

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

18 likes

Wow die laatste lijkt me fijn. Wat voor materiaal is dat?

Ik lees viscose, zonder onderjurk helaas. De twee korte hebben die wel. Maar de lange zijn wel lekker luchtig!

1 like

Heerlijk! Geen onderjurk vind ik fijner
zag nog dit in de Hema folder, misschien vind je dat ook lekker om eronder te dragen:

Ik draag dat onder maxi jurken als onderbroek en vind ik echt lekker zitten

1 like

O ja dank je! Zoiets heb ik niet

@Calypso Haha ja ik weet niet, denk vanwege de lengtes en printjes ofzo?
Dit is de eerste keer dat ik kleding koop bij de Hema en was blij verrast. Kost ook echt weinig

Screenshot 2021-04-25 at 17.46.03 Screenshot 2021-04-25 at 17.45.34

2 likes

Aan de Vinted-experts (de ViNtIeS): een verkoper kondigde in een privĂ©gesprek aan dat ze me foto’s zou sturen, (als in: “hier zijn de foto’s”) maar ik zie niks
 Moet ik ze ergens anders zoeken? :joy: Ze heeft ze niet aan de advertentie toegevoegd


Haha ik ben geen expert maar toevallig vandaag bij het verkopen nog een foto gewoon in de chat gestuurd. Dus als ze het niet aan de advertentie heeft toegevoegd en je ziet het niet denk ik dat de upload niet goed is gegaan oid. Er is ook geen ‘foto album’ in de chat oid.

3 likes

Tijd voor het grovere geschut nu mijn andere strijkijzer het opgegeven heeft.

afbeelding

13 likes

Wauw wat een mooie!

Edit: wacht
sinds wanneer word ik enthousiast over strijkijzers?!

12 likes

Dank je! Ik kon net bestellen.

@Blush

2 likes

Hahahahaha, dat was ook mijn gedachte bij het zoeken :see_no_evil: sinds wanneer vind ik dit belangrijk!? Ik strijk mijn was nooit :see_no_evil:. Maar ik maak wel zo nu en dan kleding, en een goed strijkijzer is dan echt een must om het project perfect te maken!

5 likes

Ik ook, yes!

2 likes

image
trui

image
vest

image
jas

8 likes

Hij is al uitverkocht :pensive:. Hopelijk komt ie weer online


Ik heb afgelopen zomer leuke luchtige items gekocht bij de Hema, waaronder jurkjes en van die wijde broeken. Vind het echt heel fijn!

2 likes