Show je laatste aankopen #7

Wow dat ziet er echt uit als een 3.5 persoons op het plaatje! Is het een breed bed?

9 likes

Op de foto zal het wel de uitvoering 180x200 zijn maar ik heb maar 160x200 besteld!

2 likes

Hier, maar zie nu alleen nog 36,5 op voorraad

https://www.stylefile.nl/converse-chuck-taylor-all-star-lift-schoenen-zwart-girls/P.SO42000020003.html#q=converse&start=1

Vraagje, ik heb laatst bij Zara iets besteld en de site gaf aan dat mijn aankoop geslaagd was etc. Nu heb ik alleen geen bevestiging ontvangen en zie ik de order ook niet bij Klarna. Hebben andere mensen dit ook wel eens gehad? op de site kan ik alleen chatten met een computer wat niet echt helpend is

1 like

Heb je een account van Zara en was je ingelogd? Dan kan je daar eens kijken misschien?
Ik heb dit laatst bij hunkemoller gehad dat ik geen mail kreeg maar m’n aankoop was zogezegd wel geslaagd. Ik heb 'm daarna ook echt gekregen

2 likes

nee, had geen account meer! De chatmevrouw gaf ook aan dat ze de bestelling niet kon vinden in het systeem. Ik zag wel in mijn eigen geschiedenis dat ik allerlei bestelstappen had genomen, tm betaling (maar was via klarna)

ik denk dat ik niet goed alles heb doorgeklikt ofzo, nouja nu maar opnieuw gedaan net als jij. Thanks lig voor de input!

1 like

Welk merk is het?

Jumpsuit via ASOS (reclaimed vintage) en de jurkjes via Otrium (Colourful Rebel)

26 likes

Oh wat scheelt dat veel bij Colourfull Rebel op Otrium! Effe onthouden :ok_hand: ben dol op hun jurkjes.

2 likes

Ik probeer ze nu voor het eerst. Ben heel benieuwd!

Girlfriend collective!

Zo veel mazzel gehad bij de outlet :heart: nu zie ik er eindelijk uit als een KLM stewardess uit de jaren 70.

56 likes

met een blikje energydrank?

1 like

Heb je ook een aanfoto?

7 likes

paste die goed?

3 likes

U bent gediskwalificeerd voor “So u wanna be Mitchel”

5 likes

Ik had dit ook bij de Zara zo’n 2 weken geleden, was al een aantal dagen aan het wachten, toen maar alles opnieuw besteld.

1 like

Bikinitop
image
Bikinibroekje

Jeans

18 likes

7 likes