Show je laatste aankopen #7

Eindelijk een wikkeljurk die genoeg stof heeft om ook mijn ondereinde te bedekken

8 likes

Hallooo waar is die leuke bloementop van?

1 like

Van de WE!

1 like

Msmode. Ook nog een riem maar die kom ik niet tegen op de site.

https://www.msmode.nl/collectie/jassen-en-blazers/blazers/blazer-2001700712.html?dwvar_2001700712_color=12#cgid=jassen_blazers&start=6

5 likes

Screen Shot 2021-06-06 at 15.39.42

10 likes

Badpak en sandaaltjes via vinted

8 likes

Noodzakelijke producten

Boek had ik te leen van mijn therapeut en ik wil teveel al aanstrepen. Dus toch maar zelf gekocht. Tijdens revalidatie leerde ik al beter mijzelf kennen en mijn verleden. Daar ben ik nu met ACT therapie mee bezig. En dit boek sluit daar mooi op aan.
En een top therapeute uiteraard

En wat broekies van HM

14 likes

Een gigantische bestelling bij Zara in een laatste poging om een cadeaukaart van € 30 te spenderen:

jurken

nog meer jurken

de grijze blazer en de beige top (fuck, beige, die kleur staat me voor geen meter??)

Als het tegenzit wordt het gewoon dit zijden sjaaltje en een reisparfum hoor haha fuck it.

14 likes

Dit had ik blijkbaar allemaal nodig? :woman_shrugging:t4:

la-roche-posay-anthelios-shaka-fluide-spf30-invisible-ultra-resistent-gezicht-gevoelige-huid-50ml.2 klorane-droogshampoo-talgregulerende-met-brandnetel-zonder-lyral-voor-bruin-vet-haar-150ml.3 avene-douchegel-zacht-100ml.1 la-roche-posay-anthelios-xl-spf50-plus-zonnestick-lippen-4-7ml.2002 la-roche-posay-hydraphase-intens-ogen-15ml.2002 avene-thermaal-water-spray-verstuiver-300ml.2003

23 likes

Tangle therapy toy (om te stimmen, dus stress/spanning te verlagen)

Wikkelrok met tasje van Zand Amsterdam (via Vinted)

14 likes

Ohh ik ben me al een aantal dagen aan het inhouden! Nu misschien toch maar kopen :joy:

1 like

Hoe is die Toner? Of is dit de eerste keer dat je deze hebt besteld? Ik zoek namelijk een goede hydraterende toner!

2 likes

Dit is de eerste keer dat ik bestel! Hoop echt dat hij fijn is.

2 likes

Aah verdorie! Hoopte op een review :joy:.

3 likes

Ik zie dat @batallador hem ook heeft besteld. Misschien gebruikt zij hem al langer?

1 like

Ik zie het nu ook! Waar heb jij de toner besteld?

Boozyshop, daar hebben ze nu geloof ik korting.

1 like

Ik gebruik deze al een tijdje! En @kali ook geloof ik :slight_smile: vind ‘m heeel fijn, geeft echt een lekker fris en gehydrateerd gevoel

1 like

Top! Dan gaan we deze bestellen :grin:

Nog even een vraagje! Zou je mij je hele routine eens willen sturen in een prive bericht? Voel je niet verplicht maar heb nog nooit een 7 skins routine gezien!

Edit: heb de toner besteld haha

2 likes