Eindelijk een wikkeljurk die genoeg stof heeft om ook mijn ondereinde te bedekken
Hallooo waar is die leuke bloementop van?
Van de WE!
Msmode. Ook nog een riem maar die kom ik niet tegen op de site.
Noodzakelijke producten
Boek had ik te leen van mijn therapeut en ik wil teveel al aanstrepen. Dus toch maar zelf gekocht. Tijdens revalidatie leerde ik al beter mijzelf kennen en mijn verleden. Daar ben ik nu met ACT therapie mee bezig. En dit boek sluit daar mooi op aan.
En een top therapeute uiteraard
En wat broekies van HM
Een gigantische bestelling bij Zara in een laatste poging om een cadeaukaart van € 30 te spenderen:
jurken
nog meer jurken
de grijze blazer en de beige top (fuck, beige, die kleur staat me voor geen meter??)
Als het tegenzit wordt het gewoon dit zijden sjaaltje en een reisparfum hoor haha fuck it.
Tangle therapy toy (om te stimmen, dus stress/spanning te verlagen)
Wikkelrok met tasje van Zand Amsterdam (via Vinted)
Ohh ik ben me al een aantal dagen aan het inhouden! Nu misschien toch maar kopen
Hoe is die Toner? Of is dit de eerste keer dat je deze hebt besteld? Ik zoek namelijk een goede hydraterende toner!
Dit is de eerste keer dat ik bestel! Hoop echt dat hij fijn is.
Aah verdorie! Hoopte op een review .
Ik zie het nu ook! Waar heb jij de toner besteld?
Boozyshop, daar hebben ze nu geloof ik korting.
Ik gebruik deze al een tijdje! En @kali ook geloof ik vind ‘m heeel fijn, geeft echt een lekker fris en gehydrateerd gevoel
Top! Dan gaan we deze bestellen
Nog even een vraagje! Zou je mij je hele routine eens willen sturen in een prive bericht? Voel je niet verplicht maar heb nog nooit een 7 skins routine gezien!
Edit: heb de toner besteld haha