Show je laatste aankopen #7

Ze vullen wel regelmatig aan! Maar de roze is ook heel leuk :hugs:

1 like

Hopen dat deze eindelijk een passen met smalle voeten. Zo stom dat ik nooit leuke sandalen kan vinden (en / of niet kan zoeken).

download (2)

download (1)

5 likes

Ik heb ook smalle voeten en vorig jaar sandaaltjes van Toms gekocht! Die passen perfect. Weet alleen niet of het je smaak is. Ik heb deze.

2 likes

Ik heb net deze gekocht Nelson - Espadrilles voor dames - Zwart - Nelson.nl
Zitten met mijn smalle voeten goed en lekker!

2 likes

OMG goed dat je dit zegt! Maar ik heb ook dit besteld:

:see_no_evil:

In de handleiding van Weber stond ook dat je de kolen opzij kunt schuiven voor producten die lang nodig hebben om ge garen. En ook wat kooktijden van soorten vlees/vis. Ik ga als eerste gewoon sate van kippendij maken.

1 like

Zo mooi met die knoopjes! :heart_eyes:

1 like

Ik pas deze juist fijn met brede voeten, misschien omdat de bandjes redelijk verstelbaar zijn.

1 like

Er is maar één bandje verstelbaar, toch? Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb altijd ruzie met de bandjes vooraan. Die zijn bijna altijd te lang, waardoor ik teveel ruimte heb en mijn voet naar voren schuift. Met platte sandalen zoals hier valt het meestal wel mee (maar zit het gewoon niet zo lekker), maar met een hak schuif ik er voor altijd uit.

:smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Die is leuk zeg! Waar is ie van?

1 like

Hij is van imagine via wehkamp

2 likes

Ja klopt volgens mij hoor. Maar je kan ze wel wat schuiven over je voet heen zeg maar.

1 like

Tasje van Steve Madden

16 likes

Die is een stuk toffer dan de designerexemplaren waarop het ontwerp het gebaseerd is.

2 likes

Gymshark sale! Had nog een vital seamless zwart in m’n mandje die uitverkocht was op moment van afrekenen helaas. Ze hebben wel nog veel leuke dingen!

15 likes

Louis vuitton is offended denk ik

3 likes

We hebben al 3 katten, en nu dan tijdelijk 4. Vind 3 wel prima eigenlijk :joy:

1 like

Oké dan is drie wel genoeg inderdaad :laughing:

2 likes

Hij mag bij mij best een klacht indienen maar ik maak er alleen een positieve recensie van als ik gratis en voor niets een zwarte Pochette Metis krijgen met embossed logoprint en anders mag ie zijn koffers pakken en weer teruggaan naar Frankrijk.

1 like

Nog twee dingen. Ik twijfelde net al over die jogging broek en zag hem nu op instagram bij Daisy Fontein voorbij komen en toen kon ik het niet laten.

6 likes