Show je laatste aankopen #7

Mag ik vragen waar die zwarte van zijn? Ik zoek casual sandalen met een beetje een hakje dus vandaar :relaxed:

Zijn van Red-Rag (via Omoda).

Alles van mango. Normaal kijk ik daar alleen als ik een blazer nodig heb, maar ik zag ineens heel veel leuke dingen.

16 likes

Erg mooi kleed!

3 likes

Trotse eigenaar van deze perenboom! Werd vanochtend om 07:00 bezorgd. Lekker op tijd :yawning_face:

142 likes

Mooooi!

1 like

32 likes

Ik moet dringend eens kijken naar mijn ringmaat. Wat een prachtige ring :heart_eyes:

1 like

Heel mooi!

2 likes

Heb nog geen goede spiegel dat ik een fatsoenlijke foto kan maken, maar stond hier even voor een raam voor het licht haha, is ietsje donkerder dan op de foto

4 likes

https://m.zalando.nl/marco-tozzi-sandalen-rose-m3111a103-j11.html

Linkje goed neerzetten GAAT FOUT

4 likes

Costum portrait via Etsy. Het was nog even een zoektocht naar iets wat niet bijna 200 euro kost maar wel leuk is.
Ben heel benieuwd!

41 likes

Wat een beauty en wat goed dat je hem voor jezelf hebt gekocht! :smiley: Veel plezier ermee

2 likes

LOVE IT!

3 likes

Oeh heel leuk, thanks voor de foto!

Oké ik heb het teruggebracht tot drie keuzes:

blauwe jurk

zwarte jurk

sjaaltje en een parfum

De blauwe jurk is prima. De kleur vind ik een beetje… Vreemd? Als ik het decolleté een beetje dicht naai zou ik 'm naar kantoor kunnen dragen, da’s altijd handig. Ik zou de mouwen opstropen, behalve wanneer ik mijn armen wat wil beschermen tegen de zon.

De zwarte zit prachtig! Maar is wel nogal formeel (valt tot op de grond bij mij), en ga ik eigenlijk alleen op vakantie op avondjes uit “kunnen” dragen… En dan nog loop ik meestal zonder makeup en halfnat haar in een knot dus valt de keuze vaker op iets meer casual. Oh en het ding kreukt ook, dus of het zo handig reist…

Het printje van het sjaaltje vind ik leuk, maar ik draag nooit sjaaltjes. Hij’s wel van zijde gemaakt, en er zal vast ooit wel een moment komen dat ik denk “oh had ik nu maar een zijden sjaaltje”. Maar dat is dus niet nu. En parfum is altijd goed haha.

Ik “moet” kiezen want mijn cadeaubon vervalt in 6 dagen haha.

• Blauwe jurk
  • Zwarte jurk
  • Sjaaltje en parfum

0 stemmers

Bedankt voor jullie aandacht.

1 like

Of de zwarte jurk iets korter laten maken?

2 likes

Dat is wel een goed idee! Zal straks eens kijken hoe dat eruit zou zien.

Nu ik mijn eigen verhaal over de blauwe jurk zie denk ik dat ik daar in ieder geval al niet voor moet kiezen haha. Dan mag 'ie nog zo handig zijn, als ik me er niet mezelf in voel, ga ik 'm toch nooit aantrekken.
(Misschien moet ik 'm zwart verven? :face_with_hand_over_mouth:)

1 like

Nu matchen we half, ik heb het blouseje ervan. :smiley:

2 likes

49 likes