Show je laatste aankopen #7

Omg jelly, ik zit nog te wachten hahah. Krijg hem wel vandaag. Ik vind hem ook nog niet eens zo lelijk eigenlijk.

1 like

Ik raad sowieso aan om snel een ventilator te kopen als je nog een beetje een budget ding wil hebben. Ik was vorig jaar te laat en toen vroeg iedereen de hoofdprijs (want tja mensen kopen wel).

3 likes

Align is gewoon het beste wat er ooit gemaakt is op deze planeet

4 likes

Normaliter verkies ik, ivm dikke pens, een trekkoord maar deze waren super high wasted. Dus ik laat me verrassen :grimacing:

Heb je een linkje? :wind_face:

2 likes

https://www.bol.com/nl/p/medion-torenventilator-md-10319-3-snelheden-45-watt-vermogen-omschakelbare-zwenkfunctie-incl-afstandsbediening/9300000039880096?referrer=socialshare_pdp_androidapp

1 like

Haha ik vind het wel grappig als mensen het bestellen door mijn berichtje. :rofl:

4 likes

ik ben ook geinfluenced

2 likes

Goed idee idd. Heb er ook net een besteld (iets andere, witte)

4 likes

Nieuwe forumtrend

3 likes

Haha shit ik had net mijn winkelmandje bij Lululemon weggeklikt, maar nu toch besteld;

Mn gymshark-sale bestelling viel tegen dus hopelijk zit deze fantastisch.

11 likes

@anon42887991 oke bedankt ik ben over gehaald haha. Ik heb wel zo een standaard staande ventilator maar zo een timer en stillere lijkt me ideaal.

3 likes

Hahaha ik heb gewoon echt een forumtrend veroorzaakt.

Hoop dat iedereen er blij mee is! Ik heb hem helaas nog niet, zal morgen wel worden.

1 like

Oke, ik ben er weer. Benieuwd of iemand zonder te kijken naar m’n forumnaam door heeft dat ik dit ben haha. Polkadot jurk was trouwens een cadeau van m’n vader, super lief :slight_smile:

48 likes

Beker om mijn ijskoffie in mee te nemen waar ook genoeg ijs in past.

Beker om gewone koffie mee te nemen. Deze set was met een kortingscode net zo duur als de beker los. Die van Chilly series 2 is echt ruk, heeft afgelopen week in de auto gelekt en vandaag in mijn rugzak terwijl ik er niks geks mee deed.

17 likes

Waar is de polkadot jurk en de rok op het 3e plaatje van?

1 like

26 likes

Het nuttige met het aangename verenigen, eindelijk m’n eigen gamestoel :dancer:t2:

14 likes

Ik heb deze ook besteld, wilde al een ventilator bestellen haha

Set is van waterdrop.nl, staat onder de bestsellers kopje. Was met de korting 38 euro incl. verzendkosten.

1 like