Show je laatste aankopen #7

Mooie shorts. Ik heb een maatje kleiner in de aligns dus hoop dat het past voor je!

1 like

Ik heb in die andere modellen zelfs 3 maten kleiner dan van normale kleding :see_no_evil: sportlegging moet strak zodat alle flubbers ingesnoerd zitten :grimacing:

2 likes

Blousje

4 likes

Zalando Lounge-aankopen. Blauwe sandalen zijn net kussentjes en van Copenhagen Shoes, gekleurde van Camper

28 likes

Ik heb het idee dat in die aligns alle maten goed zijn onderhand :sweat_smile: ik heb 1 lange in maat 4 en die past en een korte in maat 8 en die zit wel echt losser maar past ook prima

1 like

Een paviljoen/pergola van 3x4m met harmonicadoek
In de outlet van €450 voor €175 :star_struck:
Nog nieuw in doos.

42 likes

Wowowow, welke outlet?!

Hij zou maandag pas komen maar hij is er al, woohoo!

18 likes

Hoe vind je hem? Zat ook te twijfelen na hem gisteren hier te zien

Prima! Makkelijke bediening, verschillende standen, zit een timer op en maakt weinig geluid. En met afstandsbediening.

2 likes

Omg jelly, ik zit nog te wachten hahah. Krijg hem wel vandaag. Ik vind hem ook nog niet eens zo lelijk eigenlijk.

1 like

Ik raad sowieso aan om snel een ventilator te kopen als je nog een beetje een budget ding wil hebben. Ik was vorig jaar te laat en toen vroeg iedereen de hoofdprijs (want tja mensen kopen wel).

3 likes

Align is gewoon het beste wat er ooit gemaakt is op deze planeet

4 likes

Normaliter verkies ik, ivm dikke pens, een trekkoord maar deze waren super high wasted. Dus ik laat me verrassen :grimacing:

Heb je een linkje? :wind_face:

2 likes

https://www.bol.com/nl/p/medion-torenventilator-md-10319-3-snelheden-45-watt-vermogen-omschakelbare-zwenkfunctie-incl-afstandsbediening/9300000039880096?referrer=socialshare_pdp_androidapp

1 like

Haha ik vind het wel grappig als mensen het bestellen door mijn berichtje. :rofl:

4 likes

ik ben ook geinfluenced

2 likes

Goed idee idd. Heb er ook net een besteld (iets andere, witte)

4 likes

Nieuwe forumtrend

3 likes