Show je laatste aankopen #7

Net gedaan :partying_face: thanks!

1 like

Wij hebben ook zo’n toren, net iets anders, vind hem top :relaxed:

1 like

Anders kun je hem nog op een slimme stekker of zo’n tijdschakelaar zetten.

2 likes

Een Sony wh-1000xm3 voor de noise cancelling. Ik werd vandaag helemaal naar van alle bouwgeluiden rondom het huis. Er worden meerdere flats gebouwd dus hopelijk kan ik met deze de achterdeuren weer fijn open hebben.

27 likes

Houden?

• Ja, leuk!
  • Mwah, twijfel
  • Nee, lelijk

0 stemmers

1 like

Ahh wat goed om te horen! Toch spannend om zo’n aankoop te doen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Niet mijn foto, maar via Vinted :star_struck: Nu hopen dat ie past.

37 likes

Why am I like this?! Ik heb nog geen align, dus hopelijk valt die maat hetzelfde als de wunder under, fast & free en de invigorate :sweat_smile:

11 likes

Deze is heel fijn, ga je veel plezier van hebben! :star_struck:

2 likes

Pre-order, want mijn favoriete schrijver en boek kan je niet genoeg varianten van hebben :face_with_hand_over_mouth:

23 likes

Mooie shorts. Ik heb een maatje kleiner in de aligns dus hoop dat het past voor je!

1 like

Ik heb in die andere modellen zelfs 3 maten kleiner dan van normale kleding :see_no_evil: sportlegging moet strak zodat alle flubbers ingesnoerd zitten :grimacing:

2 likes

Blousje

4 likes

Zalando Lounge-aankopen. Blauwe sandalen zijn net kussentjes en van Copenhagen Shoes, gekleurde van Camper

28 likes

Ik heb het idee dat in die aligns alle maten goed zijn onderhand :sweat_smile: ik heb 1 lange in maat 4 en die past en een korte in maat 8 en die zit wel echt losser maar past ook prima

1 like

Een paviljoen/pergola van 3x4m met harmonicadoek
In de outlet van €450 voor €175 :star_struck:
Nog nieuw in doos.

42 likes

Wowowow, welke outlet?!

Hij zou maandag pas komen maar hij is er al, woohoo!

18 likes

Hoe vind je hem? Zat ook te twijfelen na hem gisteren hier te zien

Prima! Makkelijke bediening, verschillende standen, zit een timer op en maakt weinig geluid. En met afstandsbediening.

2 likes