Heel mooi! Hoe valt de maat?
Misschien moet ik ook eens normale kleding kopen ipv alleen maar sportkleding haha. Sale bij adidas zelf:
Ik heb eigenlijk maar één set sportkleding en sinds de sportschool weer open is ga ik netjes 3 keer in de week (kijken voor hoe lang). Dus ik had kleren te kort.
Deze hele set. Ik durf die top denk ik nog niet aan maar wie weet over een tijdje

Alles van stronger
Hoedje tegen de zon. Ben benieuwd of die past, want mijn maat zou eigenlijk bedoeld zijn voor 1-2 jarige kinderen

Via Zalando lounge nieuwe gymschoenen voor mijn dochter en luchtige wandel-Nikes voor mezelf.
Drie boekhandels lokaal afgegaan (twee in Arnhem, 1 in eigen stad) en ze hadden nieuwe boek van Morgan matson niet. Dus nu maar via Amazon gekocht.
Een Honda jazz!!
Onze huidige en vorige auto is een jazz.
Super fijne auto’s!!
(Maar wel bij een Honda dealer in onderhoud houden hoor, onze vorige is naar zijn mallemoer geholpen omdat veel monteurs toch niet echt bekend zijn met 8 bougies en onze cvt automaat (weet niet of jij een automaat hebt)
Ja he ik ben ook helemaal fan!! Mijn vorige was ook een jazz en is bijna 20 geworden. Ze was nog niet eens kapot, die auto’s zijn zo goed.
Goeie tip, dan ga ik klant blijven bij m’n huidige Honda dealer
Al jaren in de top van meest betrouwbare auto’s
Zo, reclame uit
Ahh zo leuk, ik ben echt al maanden aan het azen op een paar jordans maar heb altijd pech.
Weer eens wat besteld bij Everlane, om de warme dagen een beetje stylish door te komen. Fingers crossed dat het past!
Voor Crocs zien deze er heel leuk uit
Omdat mijn oude vanmiddag overleed… Het ene moment niets, en het andere moment verschenen er strepen waar ik niet meer doorheen kon kon kijken.