Ja de hype is real (bedoel ik niet tegen jou, maar daarom is t zo moeilijk om aan Jordans te komen tegenwoordig). Ik heb nog een heel oud paar staan, dacht altijd dat ze iets te klein waren, maar laatst ontdekt dat dat wel meevalt als ik ze goed veter. Dus ik zag mogelijkheden, dacht dan kan ik ook wel een paartje nieuwe kopen als ik een goeie cw zie. Maar alles is met raffles laat maar dan
Jaaa ik heb ook een oud paartje maar begin die een beetje beu te worden, maar het is gewoon niet te doen. Doe telkens mee met die raffles maar letterlijk nooit iets gewonnen en de resell van 400 vind ik echt belachelijk.
Shit ik ga binnenkort een auto kopen, even nog een zonnebril erbij zoeken.
Jaaa deze heb ik ook en hij is zo fijn! Zit als een pyjama maar je bent een lekker wijf. Nou wat wil je nog meer.
Volgens mij heb jij me ookt geinfluenced met een flared velvet broek van America Today. Je hebt goede smaak haha
Bij den Ikea:
(de spiegel kan worden verschoven, voor in de badkamer)
(voor boven de eettafel)
(voor mijn Funko’s en evt prints/plantjes boven m’n bureau)
En een ~ Bambox bestekbak ~:
In 1 avond in de sportschool ben ik van “oh mijn god, die raak je toch meteen kwijt? Dat is toch niet handig” naar “Oh mijn god, ik heb ze nodig” gegaan.
(bol.com)
Voor mijn vriend. Ik twijfel alleen of ik hem ‘zo maar’ geef of zondag voor vaderdag ook namens de kinderen. Zij knutselen vast iets maar een cadeau misschien ook wel leuk
Een afspraak bij SuperBra. Cadeautje voor mezelf om eindelijk eens goedzittende beha’s te scoren
Nee nog niet. Als ik het niet vergeet, laat ik het je weten!
Puur luxe probleem. Maar ik ben het zat om de lompe stofzuiger naar boven te slepen en gevaarlijke toeren uit te halen om de trap te stofzuigen. Dus mijzelf maar op een stofzuiger voor de trap en boven getrakteerd!
Ik was erin gestonken
Ik heb de oordopjes binnen. Ze zitten in een heel sjiek doosje dat magnetisch sluit. Het dekseltje is een spiegel, maar wordt een beeldschermpje als de oortjes erin opladen. Er zit een snoertje bij om het doosje op te laden (geen lader). De oortjes werken met ‘touch’: volume, liedje voor- en achteruit etc. Ik vind ze erg fijn zitten, ze zijn in-ear en het ‘oor gedeelte’ is een beetje gebogen waardoor ze beter blijven zitten. Het geluid is prima, ik draag vaak een koptelefoon en die kwaliteit zullen deze nooit halen. Maar wel gewoon prima. Ik vind ze echt heel sjiek en kwalitatief, helemaal voor die prijs.
Ik weet niet waar dit is maar ziet er prachtig uit!