wat een mooie kleurtjes 
Oeps, dankzij jouw bericht ook even gekeken en 250 euro armer
leuke items heb je uitgezocht!
Voelde me zo oud toen ik hoorde dat hun album vijftien jaar geleden uitkwam
Of ik een pettenhoofd heb moet ik nog ontdekken haha.
Ooit alleen een gratis Jägermeister pet gehad en gedragen op een festival om de zon een beetje uit de weg te gaan.
Geurkaars
Roomspray
^ deze kreeg ik gratis omdat ik ooit een survey voor ze heb ingevuld

Living my best geur life sinds ik weer kan ruiken
https://www.zalando.nl/vans-bail-shoulder-bag-schoudertas-blackwhite-va254h012-q12.html
Ik geef @Electric de schuld
Oeeh wil je laten weten hoe de spray voor het gezicht bevalt?
Ik heb deze ook en vind deze top! Hij stuift wel heel erg, dus niet teveel inademen na het sprayen haha.
Ook fijn voor over make up.
Bralette van Samsoe Samsoe
Deze jurk van Samsoe Samsoe, twijfel alleen of ik m houdt, want hij is wel heel erg kort (maar prachtig!)

Setje deo’s! Hoor er hele goed dingen over van vriendinnen. Ik krijg van mijn huidige deo’s altijd gore gele vlekken, dus ben benieuwd
Alleen de top, via vinted!
Ik wist niet dat ik het nodig had (ik wist niet eens dat het bestond)… maar nu met een deal gekocht en hij is toch wel heel fijn
(Een slimme ventilator)
Hahah nee ik ben bezig met een kledinglijn. En ik heb geen zin meer om halve dagen in de kruidvat door te brengen om labels te printen haha.
Welke is dit? Ik overweeg een duux, maar ben ook wel benieuwd naar anderen.
Nog niet haha nja heb wel tekeningen maar nog geen fotos. 8 juli wil ik het lanceren. (Helleeeep haha)
Als het mag haha wil ik dan wel ff een fototje in het kleding diy topic droppen. Maar ik wil ook niet teveel spammen want ik wil niet zon iemand worden die ik zelf judge