Een label printer , om labels te printen en kaaas
Bralette van Samsoe Samsoe
Deze jurk van Samsoe Samsoe, twijfel alleen of ik m houdt, want hij is wel heel erg kort (maar prachtig!)
Setje deo’s! Hoor er hele goed dingen over van vriendinnen. Ik krijg van mijn huidige deo’s altijd gore gele vlekken, dus ben benieuwd
Alleen de top, via vinted!
Ik wist niet dat ik het nodig had (ik wist niet eens dat het bestond)… maar nu met een deal gekocht en hij is toch wel heel fijn
(Een slimme ventilator)
Hahah nee ik ben bezig met een kledinglijn. En ik heb geen zin meer om halve dagen in de kruidvat door te brengen om labels te printen haha.
Welke is dit? Ik overweeg een duux, maar ben ook wel benieuwd naar anderen.
Nog niet haha nja heb wel tekeningen maar nog geen fotos. 8 juli wil ik het lanceren. (Helleeeep haha)
Als het mag haha wil ik dan wel ff een fototje in het kleding diy topic droppen. Maar ik wil ook niet teveel spammen want ik wil niet zon iemand worden die ik zelf judge
Dit is de xiaomi smart fan 2
Ik heb een duux, na er hier eens over gelezen te hebben. Heel blij mee, hij is zo stil. Echt fijn in de slaapkamer.
Heel mooi
Laat je weten hoe die deo bevalt? Ik ben ook wel benieuwd!
Vertel me meer!
Merk?
Ja doe ik! Twee vriendinnen waren er dus al heel tevreden over. Het is trouwens geen anti perspirant, maar zij hadden beiden geen zweetgeur meer en hoefden het maar eens in de paar dagen te gebruiken
Tnx. Vet mooi.
Ben ook op zoek naar een staande lamp voor naast een stoel.
Zit er ook een push laagje in? Want daar houd ik echt niet van. Heb dezelfde maat als jou dus was meteen geinteresseerd :)! Snel eens passen.
Aaah super dankje voor de foto’s! Ga het toch eens passen. Dat push gedeelte valt wel mee inderdaad, maar vind mn borsten al groot genoeg en wil geen (optisch) grotere. Daarom dat ik push altijd vermijd, maar een beetje vorm vind ik wel mooi.
Kga ze eens passen in de winkel en als ik weer naar NL ga een afspraak maken bij de superbra store☺️.