Ik gebruik de deo nu aantal weken (mijn eerste tuubje is bijna op) en vind ‘m echt fantastisch! Geen irritatie, trekt snel in en laat geen waas achter. Ik zweet nog wel, maar mijn zweet heeft bijna geen geur meer. Smeer nu om de 3/4 dagen, vaker is bij mij echt niet nodig. En dan ben ik safe, ook met het warme weer en 3x per week sporten. Wou dat ik dit merk veel eerder had ontdekt want ik ben echt helemaal om
Met deze emoticon ben ik heel benieuwd met wat voor training je deze schoenen gebruikt.
Ik zweer echt bij deze nieuwe bh van H&M met mijn cup E. Hij zit super fijn, heb er gelijk nog 2 gekocht. Nooit meer oncomfortabele BHs echt daar is het leven te kort voor.
De lamp
Tnx voor het plaatsen @Foucher ik was al een tijd op zoek naar een mooie lamp/leeslamp.
En ook mijn man en dochter zijn direct enthousiast
Aaaah leuk! Ik krijg hem morgen al binnen! Maak dan wel even een foto haha
Shirts van Adidas
Shirt van Levi’s
Ultralicht en klein heuptasje van Patagonia (om schuin te dragen). Voor wanneer ik geen zakken heb of m’n privé- én werktel bij me wil dragen tijdens een wandeling
85D zit met mijn 80E goed!
Ja leuk, ben benieuwd hoe zij er bij jullie bij staat
altijd als ik dit soort woorden zie moet ik het even tegen mezelf hardop zeggen. En dan denk ik eraan hoe dit eruit ziet. Ik, alleen in het lab. Alles stil. “skort”
(wel leuke skort hoor)
Haha helaas niks spannend! Benen en billen
Die is super chill! Echt binnen 10 minuutjes klaar. Wel even wennen in gebruik, maar I love it.
Deze ziet er echt super chill uit!
Ik durf het haast niet te posten lol, straks jinx ik het
Als ie vrijdag geleverd wordt (eerst zien, dan geloven), dan heb ik een hele blije vriend
Zalando, nu in de aanbieding!
En ah chill van het tasje!!
zijn ze nog steeds zo schaars te verkrijgen??
Het lukte, het lukte, yes she did it.
Ik had een bleek kit toegevoegd en die mag niet naar NL geshipped worden.
Ja het blijft een drama helaas. 🥲 Uiteindelijk gelukt door een notificatie van Telegram, thanks to @Bunnyslippers haar tip
Oe, ik ga voor je duimen! Durfde het ook pas te geloven toen ik m vasthad haha.