De lamp
Heel mooi
Laat je weten hoe die deo bevalt? Ik ben ook wel benieuwd!
Vertel me meer!
Merk?
Ja doe ik! Twee vriendinnen waren er dus al heel tevreden over. Het is trouwens geen anti perspirant, maar zij hadden beiden geen zweetgeur meer en hoefden het maar eens in de paar dagen te gebruiken
Tnx. Vet mooi.
Ben ook op zoek naar een staande lamp voor naast een stoel.
Zit er ook een push laagje in? Want daar houd ik echt niet van. Heb dezelfde maat als jou dus was meteen geinteresseerd :)! Snel eens passen.
Aaah super dankje voor de foto’s! Ga het toch eens passen. Dat push gedeelte valt wel mee inderdaad, maar vind mn borsten al groot genoeg en wil geen (optisch) grotere. Daarom dat ik push altijd vermijd, maar een beetje vorm vind ik wel mooi.
Kga ze eens passen in de winkel en als ik weer naar NL ga een afspraak maken bij de superbra store☺️.
Ik gebruik de deo nu aantal weken (mijn eerste tuubje is bijna op) en vind ‘m echt fantastisch! Geen irritatie, trekt snel in en laat geen waas achter. Ik zweet nog wel, maar mijn zweet heeft bijna geen geur meer. Smeer nu om de 3/4 dagen, vaker is bij mij echt niet nodig. En dan ben ik safe, ook met het warme weer en 3x per week sporten. Wou dat ik dit merk veel eerder had ontdekt want ik ben echt helemaal om
Met deze emoticon ben ik heel benieuwd met wat voor training je deze schoenen gebruikt.
Ik zweer echt bij deze nieuwe bh van H&M met mijn cup E. Hij zit super fijn, heb er gelijk nog 2 gekocht. Nooit meer oncomfortabele BHs echt daar is het leven te kort voor.
De lamp
Tnx voor het plaatsen @Foucher ik was al een tijd op zoek naar een mooie lamp/leeslamp.
En ook mijn man en dochter zijn direct enthousiast
Aaaah leuk! Ik krijg hem morgen al binnen! Maak dan wel even een foto haha
Shirts van Adidas
Shirt van Levi’s
Ultralicht en klein heuptasje van Patagonia (om schuin te dragen). Voor wanneer ik geen zakken heb of m’n privé- én werktel bij me wil dragen tijdens een wandeling
85D zit met mijn 80E goed!