Show je laatste aankopen #7

Geinfluenced door onze @Miep42 via de Duitse ASOS omdat ze daar wel korting hadden #gier

10 likes

heb dit lang niet gezegd maar: goedzo meid

14 likes

Na een jaar niet sporten Ă©n een zwangerschap is m’n lichaam toch niet meer helemaal hetzelfde als toen ik nog 4x per week in de sportschool stond. :cry: Niet zittende sportkleding helpt dan niet. Dus:

image
image
image
Broek van adidas, tops van H&M

16 likes

Beetje beschamend, maar same :see_no_evil: Had een giftcard uit Schotland nog die bijna verliep, Waterstones plus tegoed en er was 10% korting dus heb maar het riscio genomen

Heb Wayward Son ook in deze editie en zou het als ik ze leuk vind zonde vinden om drie verschillende edities te hebben en anders is hij vast goed te verkopen als special edition :yum:

2 likes

Ik heb deze ook en ben er nog steeds zo blij mee!

1 like

M’n man moest nieuwe sneakers hebben, gevalletje FOMO dus ik heb ook nieuwe besteld :see_no_evil:

14 likes

Sony wh1000xm3

Veel te duur voor mij eigenlijk maar kreeg een gedeelte cadeau dus dan mag ‘t wel. :star_struck:

21 likes

Zonnebrilkoord via Etsy

15 likes

afbeelding

Via Vinted.

22 likes

Ik heb de Bose QC35II, maar je gaat hier echt zoveel plezier van hebben :star_struck:

4 likes

Over 3 weken hebben we een nieuwe keuken en dat vind ik wel een mooie gelegenheid om eens afscheid te nemen van de goedkope pannetjes die ik in m’n studententijd heb verzameld :grin:550x232

550x289 1384615

30 likes

Nieuwe sportlegging

28 likes

Thnx voor de tip! Ik heb hem ook besteld :+1:

1 like

Ur not gonna regret this.

2 likes

Wellek hotel? Ik zoek nog vakantietips (locatie to be determined maar dit ziet er CHILL uit)

Via Vinted <3

10 likes

Can’t stop, won’t stop.

Nu is het wel echt klaar voor deze maand.

nuxe-discovery-kit-zomer-2020-5-producten.1 ducray-keracnyl-stopknop-geisoleerde-onzuiverheden-tube-10ml-nieuwe-formule.4 la-roche-posay-thermaal-bronwater-gevoelige-huid-spray-100ml.2 cerave-hydraterende-reinigingscreme-normale-tot-droge-huid-fles-88ml.2000 nuxe-sun-aftersun-douche-shampoo-lichaam-en-haar-alle-huidtypes-en-haartypes-200ml.2000 la-roche-posay-micellair-water-ultra-gevoelige-huid-100ml.2000

20 likes

Holyshit. 2 dagen terug besteld. zojuist binnen gekregen :open_mouth: HOE DAN
(Het komt vanuit Amerika)

1 like

Waar heb je dit gekocht? Ik ben heel benieuwd!

3 likes

Via de site van Arctic Fox

1 like