Heerlijk al die vakanties! Waar ga je heen?
All in chillen op Mallorcaaaaa
Ohh dat klinkt ook leuk ja! Ik had toevallig laatst ook volume 6 gehaald (en 4 en 5), maar vond ze weer heel leuk! Koop ze nu met mijn tweewekelijkse fooi als een klein kind met zakgeld haha :’)
Ga de volgende keer 7-8-9 halen en dan ook even Wayward bekijken. Dat ziet er wel leuk uit. Wicked & Devine spreekt de tekenstijl me niet zo aan 
Wist helemaal niet dat ze funko’s van Saga hadden! @Foucher
Wow deze zijn cool!
Boek bij Jennie/vegan cadeaupakketten. Hoe leuk is dit ingepakt. Je kunt er een cadeau aan jezelf sturen
kaartje erbij, echt leuk. Nu kan ik hopelijk plantjes laten groeien want daar gaat het boek over
En nog een jurk van de c&a maar die staat niet online. Eerlijk, ik koop normaal nooit wat daar maar ze hebben nu er wel wat pareltjes tussen zitten 
Oh leuk koop je deze gewoon bij de bouwmarkt?
Weet niet of zij ze hier vandaan heeft, maar ik zocht op ‘gekleurde stekkerdoos’
Bij de Blokker heb ik ze vandaan voor 12,95 oid.
Ik wil ook een fancy stekkerdoos.
Ik wil graag een wit jurkje voor stranddagen enzo (ik verblijf minstens een maand aan het strand dus die zijn er genoeg), is deze leuk? Mijn onderbroek schijnt gigantisch door maar ik heb geen bh aan en mijn tepels zijn niet te zien! Tips zijn welkom!!!
- Kopen!
- Niet kopen!
0 stemmers
Als je je er onzeker over voelt zou je er misschien een bikini broekje onder kunnen doen? Maar hij staat je geweldig!
Hij staat je goed! Maar ik heb op niet kopen gestemd omdat ik denk dat een bikini of badpak er onder niet mooi is, dat je dat door dat blote stuk gaat zien. Dat ‘ie doorschijnt zou ik niet erg vinden trouwens als je hem echt als strand jurkje gaat dragen.