Ik kreeg een mailtje van Spotify dat ik als ‘fan’ een dag eerder bij de kaartverkoop mocht, en toen had ik opeens ZO’N ZIN in een concert dat ik hoppa 2 kaartjes heb gekocht. Dus Elton John juli 2022 it is!!
Deze is heel fijn.
Ohh fijn om te horen! Twijfelde tussen deze en die van Senseo. Vind deze een iets fijnere prijs hebben
Ik heb de mijne nu bijna 2 jaar en hij is echt geweldig! Ik gebruik meestal plantaardige melk, en die schuimt hij allemaal echt super goed op. Je kunt ook koud opschuimen (knopje ingedrukt houden tot hij blauw wordt ipv rood), super chill voor ijskoffie.
Wat chillll ik ga er ook eentje bestellen nu thuiswerken voorlopig toch een ding blijft en ik mijn cappuccino’s best wel mis. Merk je nog verschil tussen de verschillende soorten plantaardige melk?
Sojamelk schuimt prima op, als je havermelk wil zou ik wel een barista variant kopen. Die van alpro of oatly vind ik allebei lekker!
Ik heb deze ook en ben er ook heel tevreden over! Hij doet het echt goed en is makkelijk schoon te maken/houden.
Ohhh chill! Daar zat ik nog mee inderdaad. Fijn dat hij makkelijk schoon te maken is.
@Musa klinkt fantastisch! jammer dat ‘ie morgen pas binnenkomt haha
Ja! Heb echt super veel geprobeerd, de meesten schuimen prima in dat ding. Ik vond de amandelmelk van bagels en beans heel lekker, dus had gevraagd welke zij gebruiken en die gebruik ik nu ook. Die is echt beste ever, is amandelmelk van provamel. En dan de gewone variant, niet de ongezoete. Ik kan de normale variant hier alleen krijgen bij ekoplaza etc. Die is licht gezoet, met agave. De ongezoete heb je wel vaak bij de appie overigens.
Anders dan is oatly barista idd ook echt top, schuimt net zo goed als bovenstaande maar ik vind de smaak van die andere net iets lekkerder.
Vind het beddengoed van MADE heel fijn
Bureaulamp ook van MADE in de sale
Waarschijnlijk net op tijd binnen voor als ‘t om 16:00 alweer donker is
Heel irritant dat 1 kledingstuk in een apart pakketje komt. Ik kwam erachter dat ik helemaal geen shirtjes met lange mouwen had, dus ik hoop dat deze fijn zijn.
Hahaha, ik heb eens 8 maanden op een lamp gewacht van Made.
Heerlijke boeken vond ik dit, echt verslondrn!
Jaa, echt mijn favo schrijfster! Ik heb ook al een stuk of 10 nieuwere delen verslonden, ze zijn allemaal zo goed, net alsof ik een spannende serie kijk.