Show je laatste aankopen #7

Kruidvat heeft ook een eigen vegan nagellak lijn sinds kort.
Denk dat Emmy er recent een artikel over schreef op Cynthia.nl

1 like

Mijn huid beleeft een tweede jeugd nu ik met de pil gestopt ben, dus hydrocolloïde patches, corrector voor hyperpigmentatie en een nieuwe foundation die hopelijk niet té glowy is voor mijn vette hoofd.

5 likes

Dus geen aanrader voor brede voeten?

Ja jawel. Ik heb m’n hele familie eraan gezet: m’n schoonmoeder en moeder hebben ook brede voeten en zij dragen ze ook en vinden ze fijn.
Ik vind dat mijn vriend ook hele brede voeten heeft maar ben niet bekend met mannenvoeten, misschien zijn die standaard breder eigenlijk.

Ik heb van mezelf normale voeten maar ze zijn nu heel dik (vocht) en vind de slippers alsnog lekker zitten

Hier kun je wat meer lezen over de fitting: Archies Sizes and Fitting - Archies Footwear LLC | United States

4 likes

Nieuw horlogebandje + drie ringen!

33 likes

Omdat ik bijna geen office-proof kleding meer heb:

Bestelling geplaatst bij Arket, ben benieuwd of het wat is!

En deze top besteld bij Esprit. Had eerst het model met enkele bandjes besteld maar die zat bagger, dus nu het model met dubbele bandjes omdat ik de kleur toch wel echt heel mooi vind.

23 likes

31 likes

Ik ben verliefd, waar heb je die gekocht?

1 like

Aangezien ik al jaren dezelfde muesli eet (want muesli met de minste suiker die ik kan vinden) en graag eens iets anders wil proberen.

10 likes

Die strawberry cheesecake is echt heerlijk!

1 like

Bedankt voor de tip! @Ludo en @Yzile
Ik loop in de zomer graag op teenslippers, maar merk dat ik vaak met m’n tenen moet ‘knijpen’ om zo’n slipper goed aan te houden en daardoor loopt het heel vermoeiend. Denk dat deze slippers echt een goede aankoop gaan zijn!

7 likes

Die kleur is wel wat feller in het echt. Heb die kleur voor m’n moeder en schoonmoeder gehaald haha.
Ben benieuwd of je ze ook fijn vindt!

1 like

Zalando! Het zijn de Izsla sneakers van Ted Baker.

2 likes

@Camper Same, ik dacht startkabels voor je auto :roflmao:

7 likes

Of wasknijpers voor als je deze kwijt bent! Moet je wel die stevige ouderwetsche wasknijpers hebben :stuck_out_tongue:

Ketting voor aan je broek.

Als je de afbeelding zoekt in google krijg je dit

ketting

Wel echt kneeeeeiter harde cheesecake dit

5 likes

Ik dacht dat ik nog op LinkedIn zat :joy::joy:

1 like

8 dagen Gran Canaria in augustus :sunny::partying_face:

62 likes

7 likes

Aardbeienpyjama, H&M :strawberry:

55 likes