Show je laatste aankopen #7

Body van other stories

14 likes

Elektrische fiets van VanMoof (no shame in my bike game, toch fijn dat je lekker ver kan fietsen zonder bezweet aan te komen)

58 likes

13 likes

Helaas een beetje een tegenvaller. Wat stug qua materiaal. Dus weer teruggestuurd :frowning:

Revamp stoomstijltang :dash::dash:

12 likes

Adidas Response CL (geluk dat ik nog een paar in mijn maat tegenkwam, verder overal uitverkocht)

!
Monki

Monki

Monki

Vintage Levi’s bij Episode

Vintage blouse bij Episode

En nog een lichtblauwe trui van Kappa bij Episode maar die ligt al in de was.

19 likes

Hahaha ik heb ooit een nieuwe melkschuimer gekocht omdat ik dacht dat ie kapot was, was ook hierdoor, voor niks een nieuwe dus :thumbsup:

2 likes

Whaaa die blouse is sick, I like!

3 likes

Maar dan met de naam van mijn dochter!

19 likes

Jaaa dankje! Fijn stofje ook, echt een goede vondst.

Hahahaha :joy:

Kijk eens wat een mooie editie :heart_eyes:

image

Deze opnieuw (vooruit)besteld bij Waterstones en mijn oude preorder geannuleerd, deze heeft sprayed edges

16 likes

Hij is binnen hoor :ok_hand:t3:.

76 likes

Nice!! Alle 3 bij Waterstones besteld?

1 like

Yesss!

3 likes

38 likes

Ooo fuck, nu wil ik die heel graag kopen voor mijn vriendins verjaardag, maar die is morgen al! Zo lief, Al en katjes. <3

Ik heb mijn eerste paar Birkenstocks gekocht, vegan (van Birko Flor, dus geen leer) Arizona’s in de kleur Light Rose:

32 likes

Oh nice, ik ben al zo lang aan het denken over een duurzaam alternatief voor die klote wegwerp mesjes! Heb je deze al eerder gebruikt, scheert het makkelijk?

Je vroeg het niet aan mij maar: Ik heb deze, maar dan met houten handvat. Kan m zeker aanraden, al vond ik het de eerste paar keren wel lastig om het mesje te vervangen want ik heb geen hand-oog coordinatie en het mesje blijft gewoon scherp (ookal heb je het veel gebruikt). Scheren gaat makkelijk, schoonmaken gaat makkelijk, ik heb tot nu toe nog geen irritatie oid gehad (heb m sinds december) en alleen de eerste week ofzo wat wondjes omdat je iets minder druk moet zetten dan met wegwerp mesjes

4 likes

Oe leuk, mooie kleur! Maar hij is niet meer op voorraad zie ik? :frowning_face:

Kreeg net wat telefoonhoesjes binnen en kijk hoe leuk dat hoesje matcht bij die chilly. Ok in het echt beter maar vind ik leuk. :clown_face:

Excuus voor de kruimels moet stofzuigen. :grimacing:

23 likes