Body van other stories
Elektrische fiets van VanMoof (no shame in my bike game, toch fijn dat je lekker ver kan fietsen zonder bezweet aan te komen)
Helaas een beetje een tegenvaller. Wat stug qua materiaal. Dus weer teruggestuurd
Adidas Response CL (geluk dat ik nog een paar in mijn maat tegenkwam, verder overal uitverkocht) !
Monki
Monki
Monki
Vintage Levi’s bij Episode
Vintage blouse bij Episode
En nog een lichtblauwe trui van Kappa bij Episode maar die ligt al in de was.
Hahaha ik heb ooit een nieuwe melkschuimer gekocht omdat ik dacht dat ie kapot was, was ook hierdoor, voor niks een nieuwe dus
Whaaa die blouse is sick, I like!
Jaaa dankje! Fijn stofje ook, echt een goede vondst.
Hahahaha
Kijk eens wat een mooie editie
Deze opnieuw (vooruit)besteld bij Waterstones en mijn oude preorder geannuleerd, deze heeft sprayed edges
Nice!! Alle 3 bij Waterstones besteld?
Yesss!
Ooo fuck, nu wil ik die heel graag kopen voor mijn vriendins verjaardag, maar die is morgen al! Zo lief, Al en katjes. <3
Ik heb mijn eerste paar Birkenstocks gekocht, vegan (van Birko Flor, dus geen leer) Arizona’s in de kleur Light Rose:
Oh nice, ik ben al zo lang aan het denken over een duurzaam alternatief voor die klote wegwerp mesjes! Heb je deze al eerder gebruikt, scheert het makkelijk?
Je vroeg het niet aan mij maar: Ik heb deze, maar dan met houten handvat. Kan m zeker aanraden, al vond ik het de eerste paar keren wel lastig om het mesje te vervangen want ik heb geen hand-oog coordinatie en het mesje blijft gewoon scherp (ookal heb je het veel gebruikt). Scheren gaat makkelijk, schoonmaken gaat makkelijk, ik heb tot nu toe nog geen irritatie oid gehad (heb m sinds december) en alleen de eerste week ofzo wat wondjes omdat je iets minder druk moet zetten dan met wegwerp mesjes