Dankzij jou ben ik René Oskam gaan volgen op insta en ik vond hem zo gaaf dat ik ook de bundel heb besteld!
Jaaa wat leuk! Ik vind het echt weer een fantastisch boek.
Er is volgens mij ook een broek (bij de kimono)
Jaloers! En net op tijd. Die prijsstijging is best hoog. Ik ben nog steeds in twijfel
Ik wil eerst gewoon mn oude scheerschuim en goedkope conditioner opmaken en dan ga ik daarna op zoek naar een fijne scheerzeep.
Van die waas… geen idee. @Kurisu weet dat misschien beter
@Oprah Ik heb geen idee wat je bedoeld met zwarte waas eigenlijk oeps. Kan daar ook niet veel over zeggen denk ik?
Maat klein en groot.
Voor mezelf en mijn man die klaagt ook al jaren over slippers die niet lekker zitten.
Ik zat heel erg te twijfelen over deze dus heb er veel over gelezen. Volgens mij is het grootste voordeel dat je scheerirritatie voorkomt/vermindert.
Wanneer je meerdere mesjes hebt trekt het eerste mesje je haar omhoog en snijdt de tweede hem pas af (lift and cut systeem). Daardoor wordt je haar te kort afgeschoren. Waardoor je dus meer last kan krijgen van ingegroeide haren en scheer irritatie. Daarnaast, meer mesjes er over je huid gaan hoe meer irritatie het veroorzaakt.
Heb toen niets specifiek iets gelezen over een donkere waas.
Wajo mega shoplog want verhuisd
Levi’s ribcage
Overpriced handzeep mja yolo

Diepe borden, dessertborden en normale borden
Zwarte prullenbak
Dekbedovertrek
Fijnste kussens ooit van Yumeko
Theelepels
Oja en een heleboel van deze kaarsen gekregen bij Hay, omdat ze verkleurd waren en ze die niet meer konden verkopen daar
Jeetje ik bleef maar scrollen haha, maar mooie dingen zeg! En alles past zo mooi bij elkaar
Zo benieuwd naar het totaalplaatje, ik denk dat het echt leuk is om bij jou op bezoek te komen
Binnenkort foto’s in het interieur topic? Ik heb die lamp van Made ook besteld haha
Hee wat fijn, ik ben om, heb ook besteld!!
Wow alsof ik in een ouderwets egf shoptopic aan het lezen was! Ik miste alleen “Wachten!!”
Maar supermooie spullen!
IK ZEI TOCH WACHTEN!!!
Gregor?
Omg laat me volgende keer een topic openen met al m’n aankopen xoxo
@Foucher wellicht over een enkele maanden als ik m’n interieur bij elkaar heb! Ben nog druk opzoek naar een paar meubels, maar tot heden nog niet m’n droom items gevonden haha
Leuk! Jij was ook degene die misschien die groene stoelen ging kopen toch?
Zodra ik er geld voor heb, ga ik ze kopen