Via Douglas en er zit een gratis nagelriem olie bij van essie.
Dyson V11 Absolute Extra Pro
Ter vervanging van onze Bosch steelstofzuiger. Ben er tot nu toe heel erg blij mee vanwege de zuigkracht, verschillende mondstukken en tweede accu.
Heb gelijk het vloerkleed getest en de opvangbak kwam gelijk vol te zitten en dat terwijl ik wekelijks het vloerkleed met de Bosch stofzuiger deed!
Waarvan?
Skinnydip
Is dat wijnglas plastic of glas? Ze zijn echt super!
zo leuk, heb je linkje van het eerste shirt?
Ik doe even een update op m’n Everlane-bestelling: de korte broek was helaas te ruim (volgens m’n vriend deed ie me eruit zien als een kind, precies het tegenovergestelde van wat ik wilde bereiken ) en het T-shirt was het ook niet: te kort en net iets te flodderig. De schoenen vind ik wel mooi! Waren alleen te klein dus heb ze in een maat groter besteld. Plus de Original Cheeky Jean erbij omdat ik zoveel goede verhalen lees op het forum over hun jeans:
Ben benieuwd! Ben voor de Original gegaan ipv de 90s omdat die laatste geen stretch heeft en dat lijkt me nou niet zo aangenaam voor m’n onderste regionen.
Ben opzoek naar iets waar ik mee kan slapen, maar er wel voor zorgt dat ik me sexy voel… hopelijk zit er wat bij.
Nou de zomer viel dit jaar in de eerste twee weken van juni volgens mij… gelijk heb je dat je een herfstpak aanschaft
Past perfect bij je