Show je laatste aankopen #7

Hij staat je hartstikke leuk, maar heb alleen op nee gestemd omdat je je er zelf niet prettig in voelt. Das ook zonde.

Heb wat spelletjes gekocht bij de kruidvat

Lang geleden dat ik dat nog eens gedaan heb!

15 likes

Digitale versie. Ik heb nooit iets van Smit gelezen.

11 likes

Verzameling afgelopen weken:
H&M

Zara:

Enn

10 likes

Heb je de knopen nodig om erin te komen? Als hij over je hoofd past zou je de ruimte tussen de knoopsgaten dicht kunnen maken met strijklijm. Dat doe ik altijd dan gaapt het nooit.

3 likes

Is die blauwe pantalon ook van H&M?

Nee van zara! Ik zie dat hij helaas al uitverkocht is, hij was uit de sale
Ik heb nog wel het linkje mochten er maten vrijkomen: SKINNY BROEK MET ZICHTBAAR STIKSEL | ZARA Nederland / Netherlands

Oke dat scheermesje werkt als een tiet. Kopen dus!

6 likes

Volgens mij had ik je ooit de tip gegeven voor pusheen op vinted, excuses! :sweat_smile:

1 like

Deze voor een bruiloft in augustus. Wil verse bloemen erbij voor in m’n haar denk ik. Ben maar 1.56 dus bij mij valt hij tot de enkel.

55 likes

Wauw, heel mooi! Waar heb je deze gekocht?

1 like

Oh Zara sorry!

1 like

Bij Dille en Kamille:

Bij LookFantastic:

Mengverf voor beneden (F&B vert de terre) en de slaapkamer (F&B de nimes) bij Karwei:
image
En nog voer voor de katjes :kissing_cat:

12 likes

Sport bh

7 likes

Ik ga maandag op vakantie en wil eigenlijk m’n tellie links laten liggen en merk toch dat ik nooit m’n goede camera erbij pak, dus last minute maar deze toch gekocht :slight_smile:

20 likes

Deze tas van AllSaints voor €120 ipv €300

Hier zie je beter hoe 'ie valt

30 likes

Zojuist ook de grote fotolijst besteld. Kan niet wachten om hem te vullen met leuke foto’s! Dit topic is echt niet goed voor me🙈

1 like

Its a moood

37 likes

its a mooooooooo

29 likes

Bitch im a cow

8 likes

heck yeaaaaaaaah

5 likes