Show je laatste aankopen #7

ja staat echt al zo lang op m’n wishlist, dus ben er super blij mee :heart_eyes:

@pepe ik heb zo’n boyfriend dress (ander printje), ik vind hem super chill, dus goeie aankoop!

1 like

Weer een keertje lekker de hele avond op de Douglas website zitten scrollen en reviews en swatches opgezocht, echt lang geleden dat ik dat voor het laatst deed haha. Anyway, de buit:

18 likes

Hahaha ja ik had de sale vorige keren al genegeerd dus nu mocht het wel weer.
M’n man denkt trouwens dat ik voor dit geld alleen één paar voor het kind en één paar voor mij heb gekocht😂

1 like

6 likes

3 jurkjes en 3 paar schoenen voor onder de jurkjes besteld bij Asos. Oa doordat ik ben aangekomen zat het allemaal niet mooi of ging het niet dicht.
Alleen deze schoenen gehouden.

8 likes

Boek

4 likes

Dit zijn echt mijn lievelingsschoenen! Zitten heerlijk en staan zo’n beetje overal bij. Dus goeie aankoop!

1 like

Ik heb geen Netflix :no_mouth: maar de Barkley is echt heel fascinerend en dit soort boeken vind ik altijd inspirerend. Scott Jurek (ultra-loper) heeft ook aantal boeken geschreven over ultra-lopen en staan ook echt goede tips in (die ik gebruik en me ook echt helpen), en bizarre avonturen haha. (maar dit is ook heel groot onderdeel van mijn fiep, het ultra lopen, haha, of het zelf doen of erover lezen)

Haha, ‘‘gelukkig’’ voor mij zijn er ook wel interessante/uitdagende ultra’s dichterbij huis (in NL/Belgie/etc) dat is voor mij beter. Barkley is ook wel next level hoor :astonished:

2 likes

57 likes

HAHAHA uiteraard niet, ik ga voor de schijn bedriegt look.

1 like

Wehkamp🎉

1 like

En van welk merk als ik vragen mag? (Voordat ik heel wehkamp ben doorgescrolld ben ik 80 haha) hij is suuuuperleuk!

4 likes

Ik heb een periode een soort obsessie met ultra running gedaan (kijken naar mensen die dat doen dan, niet zelf rennen. Ben je gek). Heb toen alle docu’s die er over te vinden zijn op Netflix en YouTube gekeken. Zo fascinerend en indrukwekkend.

Er is een aflevering van Tomtestosteron waar Tom Waes de Marathon des Sables gaat lopen (254 km rennen door de woestijn), is ook wel een aanrader.

3 likes

ah top! ik heb deze net ook betseld. Zat er al op de asen op de Shoeby website maar daar kon ik hem constant niet bestellen.

1 like

Van shoeby

1 like

Marathon Des Sables is echt geweldig, en Tom Waes ook, die ga ik zoeken om te kijken haha. Bedankt voor de tip.

1 like

Wow die Archie slippers zijn echt geweldig. Voelt in het begin wel een beetje gek door die “arch support” maar ze lopen zo zacht en maken niet zo’n mega kabaal als Havaianas. Kan eindelijk weer eens de trap af sneaken zonder dat het hele huis me hoort :sweat_smile:

2 likes

Orakel en gedachten over onze tijd zijn gesigneerd (lagen toevallig zo bij de boekhandel)

En armbandje past bij m’n kettingen want draag er altijd 3 met ook zulk soort hangertjes :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik ben nu toevallig Orakel aan het lezen. Heb 'm bijna uit maar hij houdt me de hele week al bezig in m’n achterhoofd :sweat_smile:

5 likes