Show je laatste aankopen #7

Thanks!! @sushi @anon43983847 @DelilahBard

Hij is ongeveer 40 jaar oud @anon43983847. :grin:

5 likes

Van Monki. Ik hoop zo dat het iets is…

58 likes

Oehh nice! Dat wordt dus niet makkelijk uit elkaar halen en weer in elkaar halen, jammer, daar had ik een beetje op gehoopt. Al word je misschien wel handiger als je het een paar keer gedaan hebt!

2 likes

Van 65 euro naar 35. Hopelijk past die, koop normaal nooit merkkleding ofzo dus weet niet echt welke maat ik moest hebben haha.

Zalando trouwens.

11 likes

Ik heb deze in een andere kleur en hij zit zooo mooi! Mn tetten komen er zo goed uit, hehe. Hoop dat ie bij jou ook goed zit! Ik wilde eerst die kleur ook, maar hij was de hele tijd uitverkocht, haha.

2 likes

Oo dat is al fijn te horen! Ik ben heel benieuwd!

1 like

deze kimono van Lotte Oudshoorn

45 likes

26 likes

Omgggg deze broek heb ik jaaaaren geleden gehad in zwart en poederroze, helemaal stuk gedragen tot ze echt op waren. Echt 15 Jr geleden ofzo. Hoe chill dat ze ze nu weer hebben, waren echt mn lievelings in de zomer.

Waar heeft je moeder hem gekocht? Hahah heel mooi

2 likes

Superblij mee.

Kreeg er echt stinkende bodylotion van het huismerk van Douglas bij en voor mijn vriend iets van dior wat hij niet meer van zijn arm krijgt nu terwijl hij nooit iets sterks draagt :laughing:

9 likes

Heb het ff gevraagd en ze heeft em op een markt gekocht zei ze :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

7 likes

na twee weken twijfelen toch maar besteld

15 likes

Die extra 25% op de sale he… zo verleidelijk

2 likes

Boyfriend dress :man_red_haired:

11 likes

ja staat echt al zo lang op m’n wishlist, dus ben er super blij mee :heart_eyes:

@pepe ik heb zo’n boyfriend dress (ander printje), ik vind hem super chill, dus goeie aankoop!

1 like

Weer een keertje lekker de hele avond op de Douglas website zitten scrollen en reviews en swatches opgezocht, echt lang geleden dat ik dat voor het laatst deed haha. Anyway, de buit:

18 likes

Hahaha ja ik had de sale vorige keren al genegeerd dus nu mocht het wel weer.
M’n man denkt trouwens dat ik voor dit geld alleen één paar voor het kind en één paar voor mij heb gekocht😂

1 like

6 likes