Aanrader dus? Ik hoop ze op vakantie te lezen maar dat is pas in september haha
Ja hij is wel spannend! Ik lees voornamelijk thrillers en deze past goed in m’n straatje al is hij ook wat meer fictie/SF dan ik normaliter lees. (Probeer niet teveel te verklappen haha, lastig qua omschrijving merk ik)
Ik heb wel Hex en wat korte verhalen van hem gelezen. Ben normaliter niet echt een thriller lezer maar zijn schrijfstijl ben ik wel een beetje bekend mee. Ben benieuwd!!
Lebron James x Space Jam, kon deze niet laten liggen haha. Nike.
Eindelijk de perfecte straight leg jeans gevonden voor mijn lengte. Van Deems.
Top, Zara.
Top, Zara.
Sandalen, Zara.
Paar dagen geboekt in deze B&B in België voor in de herfst. Mooie kamer, mooi uitzicht en blijkbaar super goed huisgemaakt ontbijt. Heel veel zin in!
Ik zit nog steeds over dit boek te twijfelen!
Denk dat ik wacht tot luister versie een keer op story kont.
Ziet er mooi uit! Welke B&B is dit?
Wauw heel mooi! Weet je welke merk dit is?
Prachtige ring! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Aaaah tof! Ben benieuwd hoe dit boek is! Heb Daisy Jones and the Six in een ruk uitgelezen
Jaa, dat was mijn favo boek van 2019. Ik ben ook heeel benieuwd naar deze!
Hij is van https://www.moon-stone.fr/ maar ik heb hem via Zalando Lounge gekocht! Is een merk dat best vaak op Zalando Lounge staat, scheelt echt veel in prijs. Was 23 euro ipv 60
Als cadeau voor m’n vriend, omdat z’n controller het langzaam begint te begeven. Denk dat hij heeel blij gaat zijn.
Ik heb jullie hulp even nodig, het gaat om de kimono. Hij is niet mee naar huis gegaan, maar ik zit wel in dubio. Dus is het een jeej of een neen?
- Jeej
- Neen
0 stemmers
Ik vind ‘m geweldig! Waar is hij van?