Show je laatste aankopen #7

Waar is deze van, ook voor mijn 36ste poging

1 like

Van FOLC! Meestal slaag ik daar wel goed :crossed_fingers:

2 likes

Dankje zoveel kleuren ook!:smiling_face_with_three_hearts: maar zie dat t one size is en dat Ben ik meestal niet :joy:

Van Etsy

7 likes

Shampoo, ben benieuwd!

10 likes

Nieuw bed

72 likes

Stevige zwemband voor in het snelstromend riviertje op de camping (we staan aan het riviertje)
Vorig jaar liepen de normale zwembanden snel leeg…. (Rotsen)

Laidl

13 likes

Beneden, m’n favo schoen op het moment. Ook onder m’n spijkerbroeken gewoon trouwens :ok_hand:t2:

Edit; maaarrrrr. Wat voor sport wil je ermee gaan doen? Want dan kan de breedte en vorm van de zool nog wel eens belangrijk zijn

1 like

Ik heb die bovenste en ze doen mij pijn met lunges enz.

3 likes

Ja! Dat buigt niet zo lekker mee ofzo

2 likes

Als ze van Nike moeten zijn kan ik je Metcons aanraden. Meer allround wordt het niet qua fitnessschoen. Geen enkel probleem met lunges, squatten, deadliften, box jumps en korte stukjes hardlopen ook.

2 likes

Ik zou niet dezelfde sportschoenen voor binnen en buiten gebruiken, meestal hebben sportscholen dat ook liever niet ivm viezigheid enzo.
En bij bodypump moet je best vaak oefeningen op de grond doen op je matje waar je net hebt gestaan enzo toch… zou speciale schone schoenen voor binnen bewaren!

4 likes

Dan ga ik mee met @KipTokTok! Metcons zijn dan echt chill

3 likes

Wauw, ik vind bedden zelden mooi maar dit is een pareltje :slight_smile: Waar heb je hem gekocht?

1 like

Ik moet ook echt wat stevigere schoenen voor oa bodypump maar heb het geld even niet :frowning: misschien dat ik binnenkort iets bij de decathlon vind

Mooi model, hele fijne stof…. maar mijn lijf is weeeeeederom te lang, trekt gigantisch m’n kruis in. Ik denk dat ik het nu echt maar opgeef. :sob::sob:

Het is deze:

1 like

Onze eerste eettafel sinds we samenwonen (en hij is uit te schuiven!!!) :smiling_face_with_three_hearts:

Haakjes voor aan onze spiegel:

En invulling voor onze Kallax:

Uiteraard allemaal Ikea.

18 likes

Ik wou al de hele tijd mijn Kallax weg doen omdat hij teveel doet denken aan m’n studententijd (want daaruit stamt hij nog) maar dankzij jouw post herinnerde ik me dat ik er lades en deuren in kan zetten zodat hij er wat anders uitziet, dus Thanks!

3 likes

Haha ja, dit was dus het eerste meubelstuk dat m’n vriend en ik samen hadden gekocht. Vind het ook niet meer bij ons passen dus dan maar een beetje upgraden.