Show je laatste aankopen #7

Ja nog steeds met cc, gelukkig hebben we die wel, maar moet wel ergens mijn label uit gaan printen.

Een collega had een super leuk en stevig uitziend overhemd/blouse, en had een Bohemian achtige jurk nodig voor een bruiloft dus dacht gok het erop. Maar de stoffen voelen heel raar aan, terwijl ik echt geen dure kleding draag. Had ook wat lingerie besteld. Broekjes waren wel oké, maar die bh’s bestonden gewoon uit touwtjes/elastiek met een beetje stof ertussen en zou je niet aan kunnen buiten de slaapkamer. Of ja kan wel, maar niet voor de support. Had ook 2 tailleriemen/ceinturen maar dat was letterlijk van plastic ipv metaal.

bal

10 likes

18 likes

Van de Hema! Maar zie ze niet meer op de site staan :slightly_frowning_face:

Deze is het! https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0993544001.html

1 like

Veel zwart, van bonprix alles.

Samenvatting

Edit: volgens mij wel erg kleine plaatjes haha

9 likes

Van Fabienne chapot

20 likes

Mijn 10e en laatste poging tot een jumpsuit.

38 likes

Waar is deze van, ook voor mijn 36ste poging

1 like

Van FOLC! Meestal slaag ik daar wel goed :crossed_fingers:

2 likes

Dankje zoveel kleuren ook!:smiling_face_with_three_hearts: maar zie dat t one size is en dat Ben ik meestal niet :joy:

Van Etsy

7 likes

Shampoo, ben benieuwd!

10 likes

Nieuw bed

72 likes

Stevige zwemband voor in het snelstromend riviertje op de camping (we staan aan het riviertje)
Vorig jaar liepen de normale zwembanden snel leeg…. (Rotsen)

Laidl

13 likes

Beneden, m’n favo schoen op het moment. Ook onder m’n spijkerbroeken gewoon trouwens :ok_hand:t2:

Edit; maaarrrrr. Wat voor sport wil je ermee gaan doen? Want dan kan de breedte en vorm van de zool nog wel eens belangrijk zijn

1 like

Ik heb die bovenste en ze doen mij pijn met lunges enz.

3 likes

Ja! Dat buigt niet zo lekker mee ofzo

2 likes

Als ze van Nike moeten zijn kan ik je Metcons aanraden. Meer allround wordt het niet qua fitnessschoen. Geen enkel probleem met lunges, squatten, deadliften, box jumps en korte stukjes hardlopen ook.

2 likes

Ik zou niet dezelfde sportschoenen voor binnen en buiten gebruiken, meestal hebben sportscholen dat ook liever niet ivm viezigheid enzo.
En bij bodypump moet je best vaak oefeningen op de grond doen op je matje waar je net hebt gestaan enzo toch… zou speciale schone schoenen voor binnen bewaren!

4 likes