Show je laatste aankopen #7

RUNNNNN, ik ga inslaan.

3 likes

Jasje op Vinted

17 likes

Dolfijnenprint :heart_eyes: thanks @anon91169173

18 likes

Had hem al een tijdje op ‘t oog maar dankzij de posts van @FrauHelga vorige week nu echt gekocht. M’n zoontje (2) speelt graag met mijn oude Barbies en iets meer diversiteit was hard nodig. Als hij het leuk blijft vinden wil ik ook nog een nieuwe Ken. Deze staat hoog op de lijst;

66 likes

@anon50301661 Jaaaaa heel gaaf!!!

Ik heb mijn oude Barbies van vroeger nog geen eens uitgepakt, die staan in een doos op zolder. Jaren '80 en begin jaren '90 dus alleen maar witte, blonde Barbies met grote boezem. :put_litter_in_its_place:
De huidige Barbies zijn zoveel diverser. De Barbies uit jouw post zijn echt prachtig @360 !

5 likes

Ik bespeur een thema. :heart: Heel leuk!
Mijn dochter heeft nu een dierenarts en wil voor haar verjaardag pastachef Barbie en taartenbakker Barbie. :rofl:
Oh en de presidentskandidaat heeft ze inderdaad ook!

1 like

Eigenlijk moet ik minder kleding kopen. Alleen op Vinted zoeken is te leuk. Blouse met popart print :+1:

Oh en nog een jaren 80 SpongeBob badpak :grimacing:

24 likes

Oehh naar dat badpak ben ik wel benieuwd. SpongeBob bestaat toch pas sinds de late jaren 90?

2 likes

afbeelding

Samenvatting

Klopt! Het is ook niet echt van SpongeBob alleen het motief lijkt op de meme haha. :laughing:

29 likes

Die is heeeeeel gaaf! :heart_eyes: Mooie vondst!

1 like

Ik heb gisteravond ook nog deze mevrouw besteld nav jouw post! (En nog twee andere fashionista’s…even kijken of ik ze bewaar voor de verjaardag van mn kind in september, of dat ik er zelf al mee wil spelen haha)

1 like

Dit ding werkt echt geweldig, wou dat ik er jaren eerder al een had gekocht.
Om aan de verzendkosten te ontkomen 2 ebooks erbij besteld. The cupcake cookbook en deze

10 likes

17 likes

Ik had net mijn 1e pakket van boohoo binnen, maar mijn god wat een meuk. Alles weer retour.

5 likes

20 likes

Een glitterkaart besteld (ipv een brief, grotere kans dat ie onopgemerkt opengemaakt wordt) voor onze oudbuurvrouw. Het is bijna een jaar geleden dat we verhuisd zijn en we hebben expres zo lang gewacht, omdat ze het dan niet zo gauw van ons verwacht. :japanese_ogre: Hoop dat ze nog heel lang glitters tegenkomt in huis.

82 likes

Haha wat heeft ze jullie misdaan?

13 likes

Wil ik ook wel weten ja haha.

en @Fenayi

Ze was de aanstichter van o.a. het gooien van eieren, het knoeien met auto’s, regelmatig de politie over de vloer, deuren openbreken met een koevoet, geluid- en stankoverlast…

Tijdens het verhuizen ging ze helemaal uit haar plaat, omdat we paastakken van een buurjongetje even aan de kant hadden gezet, omdat we grote meubels naar beneden moesten tillen en anders zouden die takken kapot gaan. Het was overigens dus al eind juli. :upside_down_face:

We hebben wel veel stress gehad in de tijd dat we er gewoond hebben in ieder geval.

13 likes

De retour vind ik ook vreselijk, moet dat nog steeds met creditcard betaald worden? Ik heb vorig jaar een hoop besteld en alles was of doorzichtig of plastic :mask: de online reviews zijn ook niet mals