Klopt! Het is ook niet echt van SpongeBob alleen het motief lijkt op de meme haha. 
Die is heeeeeel gaaf!
Mooie vondst!
Ik heb gisteravond ook nog deze mevrouw besteld nav jouw post! (En nog twee andere fashionista’s…even kijken of ik ze bewaar voor de verjaardag van mn kind in september, of dat ik er zelf al mee wil spelen haha)
Ik had net mijn 1e pakket van boohoo binnen, maar mijn god wat een meuk. Alles weer retour.
Een glitterkaart besteld (ipv een brief, grotere kans dat ie onopgemerkt opengemaakt wordt) voor onze oudbuurvrouw. Het is bijna een jaar geleden dat we verhuisd zijn en we hebben expres zo lang gewacht, omdat ze het dan niet zo gauw van ons verwacht.
Hoop dat ze nog heel lang glitters tegenkomt in huis.
Haha wat heeft ze jullie misdaan?
Wil ik ook wel weten ja haha.
en @Fenayi
Ze was de aanstichter van o.a. het gooien van eieren, het knoeien met auto’s, regelmatig de politie over de vloer, deuren openbreken met een koevoet, geluid- en stankoverlast…
Tijdens het verhuizen ging ze helemaal uit haar plaat, omdat we paastakken van een buurjongetje even aan de kant hadden gezet, omdat we grote meubels naar beneden moesten tillen en anders zouden die takken kapot gaan. Het was overigens dus al eind juli. 
We hebben wel veel stress gehad in de tijd dat we er gewoond hebben in ieder geval.
De retour vind ik ook vreselijk, moet dat nog steeds met creditcard betaald worden? Ik heb vorig jaar een hoop besteld en alles was of doorzichtig of plastic
de online reviews zijn ook niet mals
Ja nog steeds met cc, gelukkig hebben we die wel, maar moet wel ergens mijn label uit gaan printen.
Een collega had een super leuk en stevig uitziend overhemd/blouse, en had een Bohemian achtige jurk nodig voor een bruiloft dus dacht gok het erop. Maar de stoffen voelen heel raar aan, terwijl ik echt geen dure kleding draag. Had ook wat lingerie besteld. Broekjes waren wel oké, maar die bh’s bestonden gewoon uit touwtjes/elastiek met een beetje stof ertussen en zou je niet aan kunnen buiten de slaapkamer. Of ja kan wel, maar niet voor de support. Had ook 2 tailleriemen/ceinturen maar dat was letterlijk van plastic ipv metaal.
Van de Hema! Maar zie ze niet meer op de site staan