Ik heb dankzij jouw berichtje de kersteditie besteld dus ik ga lekker uitgebreid kerst-koken
@anon3765766
Ik vind het echt een leuk cadeau voor mijzelf. En goed dat er alleen maar gemaakt wordt wat er ‘ingekocht is’
Voor als het deze zomer nog een keer heel heet wordt. Nooit meer zoals vorig jaar. (En in ieder geval goedkoper dan 6 nachten een hotel)
Een bestelling bij & other stories (ook m’n eerste toevallig), en heel wat leuke dingen via vinted. Had echt een maand niks gekocht daar, en nu ineens vind ik allemaal leuke dingen. Gelukkig is het bijna pay day💸
Oeh heel leuk! Ik was echt onder de indruk van dit boek, erg benieuwd wat jij vindt! Ik zag ‘m vandaag nog in de boekhandel en dacht
Is die van zara een dupe ergens van?
Weet niet of je het wil delen, maar wat is je bookstagram? leesinspiratie is altijd welkom!
Nadeel is alleen dat ik deel 2 heb gemist daardoor en ik echt baal dat ik die niet kan lezen haha.
Heb even snel gekeken maar nummer 2 staat best veel op Marktplaats! Voor als je hem toch nog wil lezen.
Kopen of niet? Voelt als een heerijk katoenen zomerjurkje maar de bandjes zijn te lang dus die moet ik sowieso innemen
Kopennn!
Kopen!
Oh dat is niet zo mijn geur, bedankt!
ik door jou nu ook!
Ik ben helemaal relaxed erdoor hahahaha