Staat heel erg leuk, ik zou hem kopen!
Vind je bookstagram echt super leuk je hebt er een volger bij!
Wat leuk om te horen, dankjewel!
Ik kan zelf in 5min met mijn naaimachine het klusje klaren gelukkig haha. Je zal wel zien dat het ingenomen is omdat het nders te veel gedoe is met voering enz. Ik heb wel heel vaak dat bandjes te lang zijn, ik heb niet zo’n lang (boven)lichaam haha. Maar vond hem nog iets te duur en aangezien ik nog twijfel ga ik het toch maar laten wel goed idd om jezelf zoveel veagen te stellen!
Rainbow High! Ik had de lichtroze gekocht en toen zag ik dat deze extra goedkoop was op Bol dus ik kon die niet laten liggen!
Dacht ff dat dit zo’n meme was a la schoudertassie met die tekst erboven
Hahahaha Ik ga stuk… nee dit wordt mijn corona proof vakantie plek in de tuin. En dus dood serieus met boek naast mn geraniums.
Zaaalig, heb je wel een tafeltje erbij voor snacks?
Haha ehm de grond denk ik. Nog niet zo fancy dat ik een losse tafel erbij heb maar wie weet kijk ik nog even in de kringloop.
mooi!! van waar?
De poef van Jotex en de spiegel van Maisons du Monde☺️
Hebben diegene die bij mymuesli hadden gekocht al iets vernomen van de bestelling? Ik heb met Klarna betaald maar geen bevestigings mail oid gehad maar hij staat wel bij m’n klarna bestellingen…
Ik kreeg een mail dat het vertraagd is wegens drukte en:
Om te begrijpen: we zijn nog steeds een familiebedrijf met een niet al te grote fabriek in Passau . Door de voortdurende situatie zijn een paar collega’s afwezig omdat ze uit voorzorg thuis blijven of voor hun kinderen moeten zorgen, en dan kan er helaas vertraging optreden. Maar wees gerust: jouw muesli komt zo snel mogelijk naar je toe!
Haha te veel info wel…. Maar ok wel duidelijk
Ik krijg net bericht dat ik eerst m’n klarna moet betalen en dan m’n bestelling pas verwerkt wordt, maar ik kan nog niet eens betalen in de klarna app?