Show je laatste aankopen #8

M’n arme macbook is na 12 jaar overleden. Hopelijk kan ik hier ook weer 12 jaar mee vooruit :sweat_smile:

23 likes

Voor mijn verjaardag volgende week

20 likes

Wil je delen waar dit is?

Als er niet een topic voor is, pleit ik ervoor dat iedereen zijn leuke adresjes ergens achterlaat. Steeds als ik hier accommodatie zie denk ik goh wat leuk, maar als ik zelf ga zoeken ben ik daaaaaagen bezig… En als ik dan wat vind, is het bezet. :expressionless:

21 likes

oh deze heb ik ook, zo’n fijn ding! ben er nog elke dag zo blij mee

2 likes

Vanochtend een mail gehad dat de bestelling is verzonden, alleen de t&t werkt nog niet

2 likes

Ja is een topic voor Weg in eigen land

2 likes

Verlaat verjaardagscadeautje aan mezelf, LV 6 key holder


57 likes

Ja voor mij hetzelfde idd!

3 likes

Ik zit echt met smart te wachten, ben zoooo benieuwd!!

Ze zijn nu op verschillende Europarcs bezig om dit soort huisjes te plaatsen om de parken te vernieuwen. Dit is dus in Limburg maar ik weet dat er ook op de Veluwe zulke huisjes staan! Er zijn ook andere houten huisjes in de vorm van een Tiny house bijvoorbeeld.

1 like

Al een hele tijd niet meer zo los gegaan in de sale. Ik koop het meeste inmiddels via Vinted. Voor kerst een HM bon gekregen, dussss:

Samenvatting



7 likes

image

met deze erbij

32 likes

Wauw mooi kastje! Waar is deze van?

3 likes

blouse van massimo dutti

trui van massimo dutti

32 likes

Het is het TV meubel Gravure van Woood, ook verkrijgbaar in een dressoir en hogere kast.

3 likes

Ik heb lekker wat verzoringsproducten besteld

14 likes

Hee die trui heb ik ook op het oog. Ben niet tevreden met mijn Nikkie trui die ik via vinged heb gekocht .Wil je laten weten hoe die valt enzo?

3 likes

En ook @Viktor, hoe vallen deze sloffen van Hush Puppies? Ik zit normaal tussen maat 38 en 39 in dus twijfel welke ik zal nemen.

1 like

Ik vind dat ze klein vallen (stof is natuurlijk dik), heb zelf een maat groter genomen dan normaal en dan zitten ze nog niet super ruim. Ik zou in jouw geval sowieso voor 39 en misschien zelfs 40 gaan!

1 like

Ik heb 39 (mijn gebruikelijke maat), past prima, maar 40 was ietsiepietsie beter geweest denk ik. Jij moet sowieso 39 (of 40, maar absoluut geen 38) hebben!

3 likes