Omg ben jij mijn broertje. Die heeft zowat exact hetzelfde besteld alleen geen speakers
Ben nu al jaloers op jullie megamooie scherm!!
Nee hoor is maar mijn voornaam! Maar lief dat je het zegt.
haha ik ben niet je broertje maar hij heeft goede smaak!
Echt bizar toevallig haha
Heel tof!!
Waarvan zijn ze?
Deze wandelschoenen gepast in de winkel maar wilde geen zwart, want dat is saai. Eindelijk geslaagd, wel een rib uit m’n lijf.
Ik vind ze best sexy. Nu nog fancy wandelsokken er in
Haha zijn ze ook, moet beginnen met trainen dus deze trekken me wel van de bank. Qua wandelsokken heeft Falke helaas weinig kleurkeuze
Ze zijn van DWRS nog nooit eerder van gehoord maar is een Nederlands merk. En nu met sale!
Ik heb deze nu ook besteld, maar ze voelen zo zacht aan. Vraag me af hoe ze jou bevallen. Wandel je ook veel op asfalt? Zijn ze daar niet te zacht voor?
Ik draag ook hele stevige steunzolen erin en voor afvalt vind ik ze lekker lopen. Loop meestal 15 minuten heen naar het bos en wandel daar dan een uur en weer terug, dus gemengde wandeling!
Beide voor de glans en als lip treatment voor m’n mega droge lippen
Ik ben al mijn geld aan het uitgeven en ik moet nog 3 weken tot mijn volgende salaris wat ben ik aan het doeeeen
JPG La Belle. Ik vind deze naar koekjesdeeg ruiken idk?
En deze, ook lekker. Cozy geurtje.
Wat doe je!?? Heb zelf al een doos samengesteld. Hoef alleen nog op bestellen te klikken.
Lekker. Welke smaakjes neem je?
Tot nu toe heb ik dit:
Maar uiteraard denk ik: als ik toch ga bestellen en verzendkosten betaal, kan ik beter wat meer tegelijk bestellen

Gelijk heb je. De vanille en rozen & lychee zijn mijn favoriet.
En als je gek wil doen; die met tomaat en basilicum is verrassend lekker!