Show je laatste aankopen #8

Leuk! Waar is de gestreepte trui van?

1 like

My jewellery!

6 likes

Petje heb ik meegenomen, maar ik twijfel nog over dit jasje. Ik heb hem wel laten hangen, maar stiekem wil ik hem hebben haha. Zou ik hem toch ophalen?

• Jarp
  • Narp

0 stemmers

2 likes

Alvast een aantal meegenomen voor de kast van gisteren en een onderdeel opgehaald die niet leverbaar was

Want handig

14 likes

Oeeeeh heb je deel 1 ook gelezen? Wat vond je daarvan? staat al een tijd op mijn tbr?

3 likes

Nog niet, ik ga aan het eerste deel beginnen zodra ik mijn huidige boek uitgelezen heb! Ik tag je wel in het boekentopic. :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

25 likes

Van de H&M.

33 likes

Oh love it lekker comfy

3 likes

Ik wil hier in wonen en dan een slaapzakjas erover heen met dit vieze weer. :heart_eyes:

5 likes

Hij valt precies zoals op de foto met het model. Heel mooi in het echt, echt blij mee! Ik zie alleen wel dat ie nu is uitverkocht, maar misschien stuurt iemand hem nog terug of kun je hem ergens anders vinden. Dit is de link: Black Tu Romancero off-the-shoulder cotton-blend blouse | Johanna Ortiz | MATCHESFASHION UK

2 likes

Aankopen van dagje Westfield Mall

Bershka flare jeans

Bershka mom jeans

Berskha

Zara

B&BW (het handgelletje kreeg ik gratis erbij)

& chocospekken van de Jamin :drooling_face:

21 likes

Ohh die chocospekken zijn zo lekkerr :drooling_face: :drooling_face:

2 likes

Een heerlijk foute joggingbroek haha (en een simpele spijkerbroek).

19 likes

echt een fijne pen

9 likes

Heb toevallig ook de Peach bellini handzeep en gel in gebruik! Heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Moet maar eens wat aan mijn futloze droge bos haar doen.

9 likes

Tuinbroeken zijn echt mijn ding en in de nieuwste Euphoria episode had Zendaya er een aan die ik zo leuk vond. Was even zoeken maar ik heb het merk gevonden en dezelfde besteld en… hij was in de sale! :sunglasses:

40 likes

Toffe kleur!

2 likes

Als ik gespannen ben, heb ik de neiging om mijn schouders omhoog te houden. Hopelijk helpt dit erbij.

27 likes