Volgens de gebruiksaanwijzing een keer in de week ipv gewone shampoo. Ik heb gelijk daarna een haarmasker in gedaan, want mijn haar voelde daarna een beetje stroef.
Op het eerste gezicht lijkt mijn roos veel minder, maar na een maand kun je dat beter zien.



















