Show je laatste aankopen #8

Kunnen jullie helpen kiezen? :grin: ik heb dus die schoenen van @Ohappyday ook besteld maar ook grijze variant besteld. En weet niet welke ik moet houden. Ik ben een winter type, draag dus felle en harde kleuren. Wat ik veel/vaak draag is een combi van zwart, wit, blauw, groen, roze, grijs, turquoise. Variërend van lichte en donkere versies van deze kleuren. Draag altijd zwart+wit/grijs+ een kleur. Maar nooit pastelkleuren. En ik heb ook een paar zwarte sneakers. Grijs past overal bij. Die wit/roze zijn unieker.

Foto’s van de schoenen en daaronder (mijn eerste) poll.

Welke schoenen moet ik houden?
  • Roze/witte
  • Grijze
  • Beide

0 stemmers

2 likes

Ik hou van kleur en boeiend als ze een dag niet met je fit matchen

7 likes

Via Omoda:

36 likes

Verjaardagscadeau voor mijn broer. Hij is een ongelikte beer met een saaie smaak.

11 likes

12 likes

Kopen?

• Yay
  • Neh

0 stemmers

11 likes

Ooo ja ik wil deze ook zo graag maar overal alleen in hele kleine maten.
Ik heb zelf deze skates en ik wil perse deze bescherming

46 likes

18 likes

Lijken een beetje op gezondheidsschoenen

1 like

Oohhh hele toffe skates!!
De maten kloppen niet, bij mij is de omvang boven de knie 40cm en pas maat M, dus miss dat je dan kan inschatten of je het past! Die maattabel is echt raar namelijk

8 likes

Haha thanks, dat is niet de look waar ik voor wil gaan nee.

5 likes

Fijne vakantie alvast :grin: hoe heet het hotel?

2 likes

Gierige Gerda is heel blij met deze deal :raised_hands: nu hopen dat alles goed gaat, reviews waren verdeeld van de webshop. Is van exterio.

30 likes

Ik zit tussen 36 en 37 in en de 37 zit vrij strak

5 likes

Vliegtickets en een huurauto :us_outlying_islands::dancer:

34 likes

O shit! Je zou het eventueel kunnen proberen natuurlijk

3 likes

Dank voor de tag! Het riempje van deze past niet echt bij mijn eigen stijl maar bij de aanbevelingen eronder stond deze en die heb wel ik besteld :smile:

Link

10 likes

Wat is de deal, waar is dit van? :grimacing:

2 likes

Oh wat stom, zit zelf altijd te klagen dat als iemand het niet vermeld. Exterio!

4 likes

Ik heb hier ook besteld vorige week, is bij mij helemaal goed gegaan :slight_smile: mooie tafel!

3 likes