Show je laatste aankopen #8

Deze zijn lompleuk, vieslekker maar dan op zijn fesjunnnns. :slightly_smiling_face:

7 likes

18 likes

Mazzel :grin: en helaas voor mij haha

Deze blazer :heart_eyes: van de Only via Zalando

18 likes

De grap is dat hij op Zalando zelf nog voor 150 online staat :’)

7 likes

Oooh die zijn echt super

2 likes

Leuk, welke zijn dit?

4 likes

Er bestaan trouwens zelfs een soort desertboots Uggs, best leuk. Niet gekocht.

Deels change of plans in de woonkamer:

Kwantum

(Nog een onderdeel van mijn bank van Woood)

22 likes

@Luzarl ugg neumel platform zip! Ze zijn er nog in een paar maten bij Footlocker

1 like

Oh die zijn toch een beetje duur :flushed:

2 likes

Omg wat een goede aankopen, die eerste!!! :heart_eyes:

Klaar om eindelijk met gelnagellak te spelen. :sunglasses: Met 25% Black Friday korting een startersset met lamp en 3 extra lakjes.

6 likes

Helemaal content

27 likes

Een tweede Yoko van Monki. Ik had deze in de zomer in het lichtblauw gekocht en het is zo’n fijne broek. :smiley:

14 likes

Broek van s. Oliver. Leek mij ietsje netter dan een joggingbroek

10 likes

Deze broek doet me echt denken aan mijn Overseasperiode uit 2004 (and that’s a good thing) Valt-ie lang? Ik koop meestal lengtemaat 30

3 likes

Ik vind hem echt wel minder baggy vallen dan een Overzeas-broek. Deze broek bedekt niet minstens 3/4e van mijn schoenen. Ik vind deze broek niet lang vallen (ik ben 165 of zo).

1 like

Goede match :sunglasses: Waar is de jas van? Ziet er lekker warm uit

3 likes

Haha ja lekker roze heerlijk.

De jas is van ONLY

7 likes

Pas nog naar Florida geweest maar ok. Ik ben niet eens echt Disney fan maar mijn 2 vriendinnen die ver weg wonen wel en als ze op bezoek zijn vind ik het wel gezellig om mee te gaan :relaxed:

47 likes

Ik ben precies even lang haha. Ik ga hem bestellen en evt kijken of hij ingekort moet worden!

1 like