Show je laatste aankopen #8

Tof!!

11 likes

Twee pakkies van Protest. Uitverkoop met extra kortingscode :grimacing:

17 likes

Blender, zoontje wil graag smoothies, mama stopt er lekker een beetje groenten bij in :laughing: win-win wat mij betreft :smiley:

6 likes

Ik gebruik deze nu een paar weken en vind m heel fijn!

3 likes

afbeelding

Hema pot

Zeeman

22 likes

Héél wat anders dan wat hier gewoonlijk wordt gepost haha. Ik heb al een paar jaar interesse in islam maar nooit wat mee gedaan, nu er ramadan aankomt wil ik met mijn vriendinnen naar de moskee etc. en leren bidden, dus vandaar gepaste kleding daarvoor gekocht. Weet niet of ik ze allemaal ga houden, maar hoop dat er 1 bij zit die fijn past.

103 likes

Heb jij dwt over hun gezicht gedaan of stond dat online al zo? Ziet er zo naar uit

2 likes

Stond online al zo! Waarom naar haha? Gaat toch niet om hun gezicht.

8 likes

Ja ik denk omdat het een veeg beweging is in een huidskleur. Alsof hun gezichten moesten worden weggeveegd ofzo

4 likes

Beter dan een zwart balkje alsof ze gezocht zijn :rofl: nouja mij stoorde het niet echt in ieder geval

15 likes

Aan de verschillende mensen die recent een Nutribullet gekocht hebben: versta ik het nu verkeerd of mag je hem niet aanzetten als de beker niet tot max gevuld is met vloeistof? Want ik heb enkel van die supergrote bekers… vind ik wel wat veel.

2 likes

Ik heb ook een blender van Philips en heel tevreden mee! Door de glazen kom kun je ook makkelijk bijv. soep maken of sauzen.

2 likes

Ik voel me een sokfluencer haha

5 likes

Hahah love dit. Meteen 3 outfits kopen :clap:t3:

4 likes

Ooooh kijk aan! ik heb m sinds zaterdag en ben er echt blij mee!!

3 likes

Ja erg he :rofl: en ook alleen ik kies weer de duurste uit :expressionless:

7 likes

Trekt deze heel goed in? Vooral op m’n gezicht vind ik het vreselijk om zonnebrand te smeren (ik heb vaak jeuk in m’n ogen en wrijf het er dan in)

5 likes

Ja die in de linkerbovenhoek wel (anthelios shaka fluid invisible). De onderste gaf wel een witte waas

2 likes

Nee hoor, je kunt zo vol als je wil doen

1 like

Ik doe er regelmatig veel minder in. Meer dan de max kan niet want dat gaat lekken.

7 likes