Tof!!
Blender, zoontje wil graag smoothies, mama stopt er lekker een beetje groenten bij in win-win wat mij betreft
Ik gebruik deze nu een paar weken en vind m heel fijn!
Héél wat anders dan wat hier gewoonlijk wordt gepost haha. Ik heb al een paar jaar interesse in islam maar nooit wat mee gedaan, nu er ramadan aankomt wil ik met mijn vriendinnen naar de moskee etc. en leren bidden, dus vandaar gepaste kleding daarvoor gekocht. Weet niet of ik ze allemaal ga houden, maar hoop dat er 1 bij zit die fijn past.
Heb jij dwt over hun gezicht gedaan of stond dat online al zo? Ziet er zo naar uit
Stond online al zo! Waarom naar haha? Gaat toch niet om hun gezicht.
Ja ik denk omdat het een veeg beweging is in een huidskleur. Alsof hun gezichten moesten worden weggeveegd ofzo
Beter dan een zwart balkje alsof ze gezocht zijn nouja mij stoorde het niet echt in ieder geval
Aan de verschillende mensen die recent een Nutribullet gekocht hebben: versta ik het nu verkeerd of mag je hem niet aanzetten als de beker niet tot max gevuld is met vloeistof? Want ik heb enkel van die supergrote bekers… vind ik wel wat veel.
Ik heb ook een blender van Philips en heel tevreden mee! Door de glazen kom kun je ook makkelijk bijv. soep maken of sauzen.
Ik voel me een sokfluencer haha
Hahah love dit. Meteen 3 outfits kopen
Ooooh kijk aan! ik heb m sinds zaterdag en ben er echt blij mee!!
Ja erg he en ook alleen ik kies weer de duurste uit
Trekt deze heel goed in? Vooral op m’n gezicht vind ik het vreselijk om zonnebrand te smeren (ik heb vaak jeuk in m’n ogen en wrijf het er dan in)
Ja die in de linkerbovenhoek wel (anthelios shaka fluid invisible). De onderste gaf wel een witte waas
Nee hoor, je kunt zo vol als je wil doen
Ik doe er regelmatig veel minder in. Meer dan de max kan niet want dat gaat lekken.