Show je laatste aankopen #8

Via restocks!

3 likes

Eigenlijk mocht ik geen All Stars meer kopen aangezien ik jaren op niets anders heb gelopen, maar ik werd verliefd. Mijn no-buy na twee jaar verbroken. :joy:

44 likes

Elke keer die reclame, nu toch gekocht haha

37 likes

Dat je verzekering geweigerd wordt omdat je een verhoogde kans hebt op diabetes of hart en vaatziekten :frowning:

3 likes

wat fantastisch

2 likes

Ik heb heel binnenkort een bruiloft en ik heb ineens outfit stress :face_with_spiral_eyes: dus ik heb even wat paniek jurken besteld. Er is geen dresscode en het is informeel dus daar heb ik ook helemaal niksss aan :hot_face:

De onderste lijkt me het leukst maar ik heb het helaas altijd koud

32 likes

De onderste met een blazer? Zo een met textuur van de zara misschien?

7 likes

Ja dat is wel een goede! Kan ook makkelijk uit als ik na wat tequila ben opgewarmd :nerd_face:

3 likes

Eens met de rest maar ik vind die bovenste ook heel leuk!

7 likes

Die eerste is zo leuk! Echt heel vrolijk met die kleurtjes.

3 likes

Ahh sorry vergeten er bij te zetten: de bovenste twee van other stories, de onderste van massimo dutti

4 likes

Waarvan is deze!

6 likes

Dat je mijn zus bent

3 likes

Stof waar ik (denk ik) een wijde broek van ga maken

Dit wordt een bootcut broek

Hier ga ik waarschijnlijk een flodderbroek met bijpassende top van maken

40 likes

Past goed bij de sneeuw
(Allebei costes)

24 likes

Prachtige stoffen! Waar heb je ze gekocht?

3 likes

Paar spulletjes voor de hoed via Alie. Stoffen ga ik gewoon hier in NL kopen

19 likes

De eerste is een merkstof dus kun je bij meerdere online winkels kopen. Hij is van Mind the Maker via Ansje.eu maar daar volgens mij nu uitverkocht want ik kocht een coupon. De onderste twee zijn van Driessenstoffen.nl.

2 likes

Soortgelijke situatie als @Nysmn en haar post gaf me ook het laatste duwtje in de rug om wat te gaan bestellen dus dankjewel daarvoor :smiling_face_with_three_hearts: Dit jaar voor het eerst meedoen met de Ramadan en heb er onwijs veel zin in.

Laatste in het zwart, en de laatste 2 komen van aliexpress.

41 likes

Ah wat leuk :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes