Show je laatste aankopen #8

Ik heb ze binnen en denk inderdaad dat je er snel zweetvoeten in krijgt als het warm is. Je voet blijft ook in het voetbed dus kan me voorstellen dat zweet daar lekker ophoopt. Ze zijn wel heel licht en kunnen tegen water. Ik vind ze heerlijk voor thuise en ga snog even kijken of ik ze ook mee neem op vakantie

4 likes

Mijn man heeft snel zweetvoeten en loopt elke zomer op die rubberen Birkenstocks! Hij vindt het niet extra zweten ofzo!

2 likes

Oh dat geeft hoop!

1 like

Soleil blanc :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Jurkje van love and confuse

65 likes

Mijn vriend is diehard fan van Muse. Dit is een heel klein concert (maar 3300 kaarten) dus de kans dat hij een kaartje kon krijgen was minimaal. Hij kwam er idd niet doorheen maar ik wel. Ik heb hem niks verteld. Ga zo een vlucht en hotel boeken en het vanavond als verrassing geven.

Update: er zijn best wat tickets in de resell gegaan dus was even bang dat hij alsnog zelf een kaartje had gekocht. Was gelukkig niet zo en hij is dolblij met het cadeau.

213 likes

Ahh dit is echt zo’n leuke verrassing! En lijkt me ook bijzonder Muse eens niet op zo’n gigantische locatie te zien.

9 likes

Ik had gister een impulsieve bui en kocht een DNA-kit. Hahaha, wat een onzin. Het komt morgen. Nou, ben benieuwd wat hier uit gaat komen :rofl:

Wat een geldverspilling ook. Wordt vervolgd.

28 likes

Spannend! Hoeveel kost zoiets tegenwoordig?

3 likes

Dat je over 10 jaar opgepakt wordt als hoofdverdachte in een moordzaak omdat je DNA gevonden is.

42 likes

Lief! Je gaat zelf ook niet mee zie ik?

5 likes

Klopt! Ik vond het iets teveel geld voor een concert waar ik niet per se heen zou willen. En ik kan/wil mijn baby ook niet drie dagen missen :joy:.

7 likes

Via restocks!

3 likes

Eigenlijk mocht ik geen All Stars meer kopen aangezien ik jaren op niets anders heb gelopen, maar ik werd verliefd. Mijn no-buy na twee jaar verbroken. :joy:

44 likes

Elke keer die reclame, nu toch gekocht haha

37 likes

Dat je verzekering geweigerd wordt omdat je een verhoogde kans hebt op diabetes of hart en vaatziekten :frowning:

3 likes

wat fantastisch

2 likes

Ik heb heel binnenkort een bruiloft en ik heb ineens outfit stress :face_with_spiral_eyes: dus ik heb even wat paniek jurken besteld. Er is geen dresscode en het is informeel dus daar heb ik ook helemaal niksss aan :hot_face:

De onderste lijkt me het leukst maar ik heb het helaas altijd koud

32 likes

De onderste met een blazer? Zo een met textuur van de zara misschien?

7 likes

Ja dat is wel een goede! Kan ook makkelijk uit als ik na wat tequila ben opgewarmd :nerd_face:

3 likes