Fuck Toto. Kloteband
Tasjes om m’n outfits wat kleurrijker te maken (de zwarte niet zo kleurrijk natuurlijk)
Op aanraden van een vriendin de concealer gekocht en toen meteen een nieuwe foundation laten aansmeren
Ik had nog nooit van Google lens gehoord en voel me nu een ontzettende Boomer
Huh via de website Paradiso heb ik €35 voor een ticket betaald (incl service fee en verplicht lidmaatschap).
Dit is al 5 jaar mijn meest gedragen schoeisel. Ik vind ze echt heel chill
Als ze echt een hele cm uitsteken dan kan je wel een maatje kleiner pakken denk ik.
Ze zitten idd lekker zacht
Hahah ja ik heb ze ook en ze zijn top!
Pot en plantje van de Intratuin (wie weer hoe het plantje heet?) en koffiekopje (maar soon to be plantenpotje) van de Action. In totaal €6 kwijt
Calathea Network (Mozaiek), een van de makkelijkere Calatheas.
Primark aankoopjes. Tuinbroek (scheelde bijna 30 euro met asos), lila met bloemen zomer achtige pyjama. (Kort topje, beetje flared broek), twee bodys en wat haar accessoires
En een dikke yankee bij de tkmaxx.
Allebei in Duitsland (keulen). Was wat vergeten in het hotel dus nog maar een dag shoppen.
Oh leuk! Ben al 2 (3?) keer naar haar geweest en het is echt heel leuk, maar ze speelt de nummers wel heel anders dan op de albums. Ik vind dat altijd vet maar ook jammer omdat ik niet zo lekker mee kan bleren dan.
Leuk! Die lila bloemen broek heb ik vandaag ook gekocht. Schijnt wel een beetje door maar zit lekker!
Ik heb hem nog niet binnen, dus hoop dat hij in het echt ook zo mooi is
Dat viel mij ook een beetje op. maaar gelukkig ben ik vaak alleen of alleen met mn vriend wanneer ik hem draag. en die vind het absoluut niet erg
Law of Attraction… of werkt dat niet(met zomer)?