Show je laatste aankopen #8

Fuck Toto. Kloteband

3 likes

Moet wel altijd lachen om deze classic.

37 likes

Tasjes om m’n outfits wat kleurrijker te maken (de zwarte niet zo kleurrijk natuurlijk)

Op aanraden van een vriendin de concealer gekocht en toen meteen een nieuwe foundation laten aansmeren

19 likes

Ik had nog nooit van Google lens gehoord en voel me nu een ontzettende Boomer

4 likes

Kaartjes voor Banks😍 Eindelijk een keer live zien!

16 likes

Huh via de website Paradiso heb ik €35 voor een ticket betaald (incl service fee en verplicht lidmaatschap).

4 likes

Dit is al 5 jaar mijn meest gedragen schoeisel. Ik vind ze echt heel chill

5 likes

Als ze echt een hele cm uitsteken dan kan je wel een maatje kleiner pakken denk ik.

Ze zitten idd lekker zacht

6 likes

Hahah ja ik heb ze ook en ze zijn top!

4 likes

Pot en plantje van de Intratuin (wie weer hoe het plantje heet?) en koffiekopje (maar soon to be plantenpotje) van de Action. In totaal €6 kwijt :sunglasses:

20 likes

Calathea Network (Mozaiek), een van de makkelijkere Calatheas.

4 likes

Primark aankoopjes. Tuinbroek (scheelde bijna 30 euro met asos), lila met bloemen zomer achtige pyjama. (Kort topje, beetje flared broek), twee bodys en wat haar accessoires

En een dikke yankee bij de tkmaxx.
Allebei in Duitsland (keulen). Was wat vergeten in het hotel dus nog maar een dag shoppen.

12 likes

Oh leuk! Ben al 2 (3?) keer naar haar geweest en het is echt heel leuk, maar ze speelt de nummers wel heel anders dan op de albums. Ik vind dat altijd vet maar ook jammer omdat ik niet zo lekker mee kan bleren dan.

6 likes

Leuk! Die lila bloemen broek heb ik vandaag ook gekocht. Schijnt wel een beetje door maar zit lekker!

4 likes

allemaal ASOS

En deze van vinted:

16 likes

Ik heb hem nog niet binnen, dus hoop dat hij in het echt ook zo mooi is

4 likes

Dat viel mij ook een beetje op. maaar gelukkig ben ik vaak alleen of alleen met mn vriend wanneer ik hem draag. en die vind het absoluut niet erg :joy:

3 likes

Is het al zomer…

54 likes

Law of Attraction… of werkt dat niet(met zomer)?

5 likes

Buffalo aspha rc mid

25 likes