Ik heb ook futuredew en het is een serum geen vloeibare highlighter maar je krijgt er wel een glowy huid van!
Yes! ik deed het nooit maar nu moet ik al een paar jaar de aanhechting fohnen omdat het moet vanwege mijn extensions, maar pfff wat haat ik dat zeg.
Zooooooveel geld voor een fohn? maar ik ben er echt niet normaal blij mee.
Met een paar minuten ben ik klaar. Oh en het kreng is ook niet zo groot en zwaar.
Ik moet alleen goed opletten met uitzetten want ik heb al een paar keer alles van tafel geblazen omdat ik hem verkeerd omdraaide

Oeh deze is zo lekker en chill dat ze deze bij de Kruidvat hebben. De papaya is ook lekker mocht de banaangeur te heftig zijn
Ik houd van bananengeur dus hopelijk is het wat. Heb gelijk maar haarmousse gekocht want nivea was ook 1+1 gratis.
Ja! Gisteren
Nee
Ik ook gisteren (was wel afhaal), maar duurde wel even voor ik bericht kreeg dat het klaar lag. Lag ook mega vol met pakketten haha. Wel weer mega blij met mijn (je kan er niet genoeg van hebben haha):
Omdat het morgen warm weer is en kan ik zelf iced brown sugar shaken espresso maken ipv naar de Starbucks gaan.
Heb net een verzendbevestiging gehad! Krijg het morgen als het goed is
Die beige? Hm
Ook alvast een groene eetkamerstoel besteld (vorige week al een blauwe en roze, maar nog niet binnen)