Show je laatste aankopen #8

14 likes

Ikea drömsäck, mijn nieuwe werktas

35 likes

Die van mij is ook vandaag binnengekomen!

8 likes

Heb vanalles gekocht maar wil deze graag delen haha

40 likes

En plastic rietjes?

2 likes

Hahaha ja fuck de planet!! (Nee heb die niet gekocht ik heb thuis braaf herbruikbare)

6 likes

M’n dochters wilden gaatjes in hun oren, toen zou ik wel even laten zien dat het best te doen was qua pijn :ok_hand:t2:

15 likes

Ooh heerlijk! Jij ook alvast heel veel plezier :star_struck:

4 likes

En hier ook :star_struck:!

7 likes

Hopelijk passen ze :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Ik ga weer kamperen en wandelen dus ik laat mijn ANWB gehalte weer flink stijgen…

Hoeslakens voor onze luchtbedden
image

Eindelijk eens een pannenset gekocht voor het kamperen

En na jaren op Hawkes lopen eens echt goede wandelschoenen gekocht

Dit jaar verder hopelijk geen grote aankopen. De tent vorig jaar was wel genoeg. Maar wellicht voor de vakantie in juli nog wel nieuwe gaspitten.

30 likes

Komende woensdag vertrekken we voor 1.5 weken naar de Isère in Frankrijk.

Maar in juli gaan we uiteraard ook weer naar…Noorwegen :biggrin: deze keer gaan we 4 weken.

16 likes

Ben je tevreden over die set van Revolution? Is het een goedkopere, maar even goede versie van Olaplex?

1 like

Ja ik vind het echt fijn spul. Ik heb alleen nooit de echte olaplex gebruikt dus wat dat betreft heb ik geen vergelijkingsmateriaal, maar dit doet wel echt iets. Ik heb het een tijdje niet gebruikt omdat het op was en ik lui was met bestellen. Dus mijn haar is (door meermaals blonderen/bleachwashen) best wel droog en frizzy geworden, maar door nu weer 2x Plex te hebben gebruikt is het echt al een stuuuuk zachter, heb ik geen pluis meer en zijn de punten ook echt een stuk minder droog.

De shampoo is alleen niet zo sterk als fanola of fudge dus als je echt shampoo nodig hebt om de kleur goed koel of zilver te houden moet je er nog een andere bij gebruiken, maar ik zag alsnog wel verschil ten opzichte van een gewone shampoo

5 likes

Tas van o my bag

24 likes

20 likes

Heerlijk he😄. Ben er helemaal van opgeleefd!

3 likes

Die bovenste lopen superlekker!

2 likes

Ja I love 270, dit is m’n 4e paar nu, de rest is allemaal al afgedragen door hele werkdagen erop :grimacing:

3 likes

Mijn eerste e-reader, ben benieuwd!

En deze ook maar eens uitproberen.

17 likes