Ah ja dat is wel zo alleen heb ik niet de materialen, ruimte, tijd en vooral energie momenteel om dat te fixen helaas.
Ik heb het gekocht bij goudmethoud nadat een vriendin bij hun besteld had en super positief was! Ik ben helaas niet creatief, handig of energiek genoeg om dit zelf in elkaar te timmeren haha. Het komt morgen binnen, zal ik je dan even laten weten of het een beetje voldoet ?
Ah mocht je in de buurt wonen zet ik met liefde zo’n ding voor je in elkaar
Bestelling bij Zalando:
Voor wanneer ik me braaf voel
Hollister Co.
Voor wanneer ik me minder braaf voel
Wal G.
Ben benieuwd.
Waar heb je die Birkenstocks gekocht? Zie ze niet op de website
Omg te cuuute!
Ik ga eindelijk proberen mijn salontafel te schilderen, ben heel benieuwd of dit wat gaat worden.
Babyliss Steam Lustre Styler (zou een dupe moeten zijn van de Steampod, maar die vond ik een beetje prijzig en deze had ook veel positieve reviews)
En een Samsung Galaxy Watch 40mm
Ohja en ColourPop had freeshipping dus dit ook nog:
Ik zou heel graag je ervaringen horen, wil je een update gegeven als je bent geweest en wat je er na een tijdje van vindt?
Oh nee echt? Ik had ze ook op mijn lijstje staan, vond ze op de productfotos echt tof
Mooie! Waar is deze van?
Tell us more! Waar laat je dit doen in NL? Ben heel benieuwd naar voor/na resultaat en hoe lang het ongeveer blijft zitten
Natural Paradise, de Jasmine XXL!
Oh haha ieh een zacht vachtje was beter geweest inderdaad. Ik heb een paar mega oude old skools waarbij die streep aan de zijkant in fluweel panter print is. Dach dat het bij deze hetzelfde materiaal was, maar een intratuin schilderij aan mijn voeten vind ik niet zo’n mooi zicht