Show je laatste aankopen #8

Sisley pak van €250 naar €108 via Zalando Lounge :partying_face: (dat riemlint is los dus kan je ook gewoon weglaten)

64 likes

Fornarina😂 wat een nostalgie.

9 likes

Vervanging voor mijn Bose 35II. :sunglasses:

13 likes

Heeel benieuwd hoe je die cursus vindt! Ik zou ook zo graag eens zoiets willen doen maar ik ben echt niet handig. Waar ga je die doen?

O en die eerste paar stappen na de pedicure zijn altijd goddelijk. Alsof je op wolkjes loopt.

1 like

Een plak (300g) mahalabia halva.

14 likes

I needdd!

@Babka die 2e blouse is geweldig!

@Soy.peor ik wil die harnasjes voor m’n pupper :pleading_face:

3 likes

afbeelding
Kan ergens nog niet geloven dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan een haarstyler dus ik hoop maar dat ie het waard is. Vanaf nu echt geld sparen.

25 likes

Voor wat gebruik je die Biafine? Ik heb er al een aantal keer een nare wond helemaal mee genezen gekregen maar benieuwd naar de andere toepassingen!

2 likes

Ik gebruik het als after sun!

5 likes

Ik gebruikte het in het verleden vaak voor grote bulten die ik soms krijg van mijn benen scheren. Ik dacht er door een filmpje van een dermatoloog ineens weer aan (zij gebruikte het ook voor haar droge lippen) dus ik dacht ik probeer het weer eens.

3 likes

Ik gebruik het op (opkomende) puistjes, schaafwonden, verbrande huid en ook af en toe voor m’n lippen (mondhoeken)

2 likes

Strijkplank net zo duur als de tas. Dan weet je dat je echt volwassen bent.

12 likes

Waar is de tas van? Kan het merkje net niet goed zien.

6 likes

Matt & Nat

3 likes

Ik wist niet dat strijkplanken stoer konden zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Is heel leuk! Ik doe nu ook een cursus en vind het helemaal fijn.

Oh wat goed om te horen! Hoe intensief is de cursus die je volgt? Ik ben heel benieuwd hoe een week elke dag les gaat bevallen. Hoop dat ik het ook echt een fijne nieuwe hobby ga vinden.

2 likes

Sandalen die ik echt mooi vind, passen nooit, zo stom. Deze vind ik mwa, maar acceptabel, en zitten iig heerlijk!

13 likes

Hij loopt helaas wel iets uit bij mijn billen/ benen. Maar niet bij de band.

4 likes

Deze zijn mooi! Welk merk is het? Ik herken het logo wat op de sandaal staat, maar kan niet op de naam komen.