Show je laatste aankopen #8

Oeh, die heb ik ook! :ok_hand:

2 likes

De mok is binnen en ik ben er zo blij mee

Onnodige mok foto’s

56 likes

details

Jaarvoorraad in de DM ingeslagen

40 likes

Jaloerssss! Ik had ook meegedaan aan de raffle maar helaas. Nu elke dag de snkrs app refreshen maar ik ben bang dat ze daar niet op gaan komen.

3 likes

Vrijdag komen ze daar op en ook bij andere retailers. Als je sneakerjagers volgt op social media blijf je goed op de hoogte

1 like

Ik heb vaker bij de NL ‘se webshop besteld. Ik heb mijn bestelling altijd binnen 1-3 dagen binnen.

3 likes

Ja de website volg ik wel maar daar staan ze ook nog niet op met een datum. Ik blijf het in de gaten houden

1 like

Dankjewel!!! Probeerde al sinds oktober tickets te kopen. Jammer dat het nu in AFAS is, maar alsnog heel leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Jaa leuk!! Hoop dat het doorgaat

2 likes

Verjaardagscadeau voor mijn moeder, namens mijn vader

11 likes

Deze twee van Lucy and Yak in de uitverkoop. Hoop zo dat ze passen :heart_eyes:

20 likes

Asos heeft 20% korting met code wow20

10 likes

Cadeautje voor vriend

12 likes

21 likes

11 likes

Vinted gelukje 5 euro.

28 likes

Twee voor 21.60.
Ik heb dit geurtje zaterdag opgedaan en ik rook het zondag ook nog steeds. Ontzettend lekker!

3 likes

Bij Scapino, vond het wel een lekkere deal. Mijn oude sloffen zijn helemaal afgesloft dus tijd voor nieuwe.

14 likes

Macarons

De blauwe

21 likes

Heb dit besteld:

Om over een zwarte broek heen te dragen, ik hoop echt dat het tof staat. Ik zie bijvoorbeeld weleens dit soort dingen voorbij komen:

en dat vind ik zooo tof. En ik wilde al heel lang zoiets kopen maar ik dacht steeds tja maar wanneer draag je dat, maar ik heb de knoop doorgehakt. Nu maar hopen dat het bij mij ook goed staat en dat ik het ook echt durf te dragen :grimacing:

35 likes