Oeh, die heb ik ook!
Jaloerssss! Ik had ook meegedaan aan de raffle maar helaas. Nu elke dag de snkrs app refreshen maar ik ben bang dat ze daar niet op gaan komen.
Vrijdag komen ze daar op en ook bij andere retailers. Als je sneakerjagers volgt op social media blijf je goed op de hoogte
Ik heb vaker bij de NL ‘se webshop besteld. Ik heb mijn bestelling altijd binnen 1-3 dagen binnen.
Ja de website volg ik wel maar daar staan ze ook nog niet op met een datum. Ik blijf het in de gaten houden
Dankjewel!!! Probeerde al sinds oktober tickets te kopen. Jammer dat het nu in AFAS is, maar alsnog heel leuk
Jaa leuk!! Hoop dat het doorgaat
Twee voor 21.60.
Ik heb dit geurtje zaterdag opgedaan en ik rook het zondag ook nog steeds. Ontzettend lekker!
Bij Scapino, vond het wel een lekkere deal. Mijn oude sloffen zijn helemaal afgesloft dus tijd voor nieuwe.
Heb dit besteld:
Om over een zwarte broek heen te dragen, ik hoop echt dat het tof staat. Ik zie bijvoorbeeld weleens dit soort dingen voorbij komen:
en dat vind ik zooo tof. En ik wilde al heel lang zoiets kopen maar ik dacht steeds tja maar wanneer draag je dat, maar ik heb de knoop doorgehakt. Nu maar hopen dat het bij mij ook goed staat en dat ik het ook echt durf te dragen