Ik houd van mannenkleren! De foute kersttrui was al 50% korting
Staat je heel leuk!
Deze enorme waaier van La Redoute, cadeautje van mezelf voor mezelf omdat ik fucking hard werk en mijn eindejaarsbonus dubbel en dwars verdiend heb.
Wat schattig
kerstcadeau voor mezelf <3
Wow gaaf! Ik moet alleen wel lachen om de dubieuze vlek op de broek die het model/paspop aan heeft.
Ik werd meteen enthousiast maar ik zie dat ze (nog) geen concert in Nederland hebben gepland
Lekker simpele broek van Vanilia. Kwam er namelijk achter dat mijn huidige zwarte flared zo erg doorschijnt dat mijn onderbroek zelfs zonder bukken zichtbaar is gelukkig merkte mijn vriend het (hopelijk net op tijd) op
Oh waar touren ze? Vind het niet meteen
Zeebrugge strand, België op 17 juni 20222
Verstandig, ik had hetzelfde maar kwam er gisteren dus achter omdat mijn collega het mij vertelde .
Wow how mooi een echt marmer?
De batterij van m’n 8 jaar oude MacBook heeft het begeven vorige week. Nu echt echt echt tijd voor een nieuwe. Een air. Geen cent meer op de bank, maar ik ga er vast blij mee zijn
Oh jee ik heb nu even de realisatie dat die van mij ook 8 jaar oud is - waar gaat het heen met de tijd - ging je MacBook opeens gewoon niet meer aan? Want dan is dat iets waar ik even rekening mee moet gaan houden…. Want volgens de meldingen heeft de batterij sowieso service nodig