Ooh wat mooi , heb je hier een linkje van?
Thanks!!
Ja hoor, hier de trui:
En de broek:
Ik had zelf nog 20 procent korting met de code Happy20 maar ik weet niet of deze nog werkt
Leek me toch wel handig om mezelf ook met de fiets te kunnen verplaatsen, bijv als OV niet aansluit/lopen te ver is
Haha ik vraag me eerder af waarom je géén fiets had dan dat ik me afvraag waar die handig voor is
Ik had er een tijdje terug eentje maar die is gestolen!
Ja dan mis je een fiets!!
Wat is dit?
Heb mijne al een jaar of langer, blijven fantastisch
Ze zitten ook als gegoten! Heel blij mee Ik wou ze eerst in bruin leer hebben maar die waren overal uitverkocht in mijn maat, maar de kans is groot dat als ik die een keer tegenkom in mijn maat dat ik ze ook ga kopen, lol.
Bestelling Boozyshop. Ik kwam eigenlijk alleen voor de leave-in conditioner van 12 euro. Maar het een leidde tot het ander en bij 40 kreeg je gratis verzending, dus.
Totaal was 40,04
Oh was dit niet helemaal in zo’n 15 jaar geleden? Grappig
Voor wat gebruik je dit zoal? Wij hebben er zo eentje in huis maar die is in jaaaren nog maar een paar keer gebruikt
De afspraak met mijzelf verbroken maar goed eindelijk de perfecte geruite broek gevonden bij & other stories. Na twee jaar tuinbroeken heb ik schijnbaar weer behoefte aan orde en netheid.
Oeeeh ik heb ook een moccamaster gekocht vandaag! Een cup one
Heb al mijn eerste kopje gehad, ben erg content!
Van Nike website met 25% korting
Lekker 3 maten te groot als slaapshirt
Die onderste heb ik en het is echt mijn lievelingsbroek. Hij zit zo lekker en staat overal bij.